Test Drive Unlimited crasher
Fra : Silver

Dato : 16-03-08 19:51

Davs gruppe.

Mit test drive spil er begyndt at crashe gevaldigt. Den stopper bare med
billede og lyd der repeater sig selv.

Specs:

Core2 duo 2.44
8800GTX
Realtek Audio

Har updatet spillet til version 1.66A, og mine drivers til gfx og lyd er up
to date.

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 16-03-08 21:39

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8800GTX
> Realtek Audio
>
> Har updatet spillet til version 1.66A, og mine drivers til gfx og lyd er

Prøv at se efter om blæseren på GFX kortet kører ordentligt, om den er fuld
med nullermænd, om det er nullermænd andre steder der kan hindre varmen i at
komme væk.

Hagar

Fra : Silver

Dato : 16-03-08 21:57

> Prøv at se efter om blæseren på GFX kortet kører ordentligt, om den er
> fuld
> med nullermænd, om det er nullermænd andre steder der kan hindre varmen i
> at komme væk.

Er tjekket uden der var noget nævneværdig, skal da også siges at alle andre
spil jeg spiller lige for tiden, Crysis, Hour of Victory og Tom Clancy
Rainbow Six Vegas kører upåklageligt.

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 16-03-08 22:53

> [...]
> andre spil jeg spiller lige for tiden, Crysis, Hour of Victory og Tom
> Clancy Rainbow Six Vegas kører upåklageligt.

Så lyder det i mine øre som om det er den opdate til spillet der er noget
galt med.

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-08 22:41

> Er tjekket uden der var noget nævneværdig, skal da også siges at alle
> andre spil jeg spiller lige for tiden, Crysis, Hour of Victory og Tom
> Clancy Rainbow Six Vegas kører upåklageligt.

Jeg har samme problem...

Tror også vi 2 bruger samme version . . .

Fra : Hagar

Dato : 18-03-08 02:52

> [...]
> andre spil jeg spiller lige for tiden, Crysis, Hour of Victory og Tom
> Clancy Rainbow Six Vegas kører upåklageligt.

Det ser ud til at du ikke er den eneste med problemer efter den nye patch,
men der er åbenbart ikke nogen løsning på det.
http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=71442
Der er åbenbart flere forskellige problemer med den.

Hagar