D2 LOD - Valg af skills til en Paladin?
Fra : Bruno

Dato : 11-03-08 17:39

Jeg fik lyst til noget enkelt hack&slash og har fisket D2 LOD frem af
bunkerne, men vil nu alligevel gerne tage det lidt seriøst.

Jeg spiller en level 40 Paladin og spekulerer over valget af skills. Pt.
har jeg 17 ubrugte skill points og har hidtil brugt mest på Holy Freeze,
Holy Shock og Vengeance.

Nogen forslag?

Mvh
Bruno

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-03-08 18:38

Bruno <dont.use@this.address.ever> declared in:
47d6b58e$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk :

http://www.google.com/search?q=hammerdin&btnG=Google+Search

Fra : Bruno

Dato : 11-03-08 19:46

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> http://www.google.com/search?q=hammerdin&btnG=Google+Search

Tak, men der er lige et par detaljer:

- Min figur er level 40 og jeg starter ikke forfra
- Jeg spiller single player så mules, trading og andet der giver
bestemte items fra tidligere spil er udelukket.
- Jeg spiller med seneste officielle patch.

Mvh
Bruno