Søger gratis skakspil
Fra : Karsten

Dato : 01-03-08 21:06

Jeg mangler et skakspil på dansk som der helst skal være gratis at spille.
Gerne med flere sværhedsgræder.

Det skal være et til downloads..........

Er der nogle som kan hjælpe mig lidt, nu har jeg surfet lidt og har ikke
fundet noget.

Hilsen Karsten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-08 23:07

"Karsten" wrote

> Jeg mangler et skakspil på dansk som der helst skal være gratis at spille.
> Gerne med flere sværhedsgræder.

Jeg mener at der fulgte noget source med til Turba Pascal 5.5, det burde
være trivielt at oversætte og kompilere
Mht sværhedsgrader så er det nok så som så

Det ligner dette program
http://www.myaddictinggames.com/freechessdownloads/

Hmm nok for agtværdigt ;)

Her er et andet program kodet i C#, sourcecode er ligeledes tilgængelig og
burde kunne oversættes til dansk relativt let
http://sharpchess.com/?page=01%20Home

- Peter

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-03-08 00:37

On Sat, 1 Mar 2008 21:06:13 +0100, "Karsten" <kschaltz@gmail.com>
wrote:

>Jeg mangler et skakspil på dansk som der helst skal være gratis at spille.
>Gerne med flere sværhedsgræder.

Jeg undrer mig over at det skal være dansk. Sproget burde vel være
underordnet. Det eneste der er ved et skakspil er vel notationen som
jeg nok tror er international.

>Er der nogle som kan hjælpe mig lidt, nu har jeg surfet lidt og har ikke
>fundet noget.

Hvis jeg googler efter "skakspil" finder jeg en del. Her er et af dem:
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=134/SubId=134/id=594/text=Download+gratis+skakspil

Jeg skal dog ikke garantere det er på Dansk.

Fra : Martin

Dato : 02-03-08 01:58

Karsten wrote:
> [...]
>
> Det skal være et til downloads..........
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig lidt, nu har jeg surfet lidt og har ikke

Windows Vista

Fra : SB

Dato : 02-03-08 08:13

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse

> Windows Vista

Hvor downloader du det gratis?

Søren

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-03-08 09:52

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor downloader du det gratis?

piratebay :)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-03-08 07:02

Karsten sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Det skal være et til downloads..........
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig lidt, nu har jeg surfet lidt og har ikke

http://www.gamershell.com/pc/hellchess/

Og her finder man andre games i fulde versioner, som også er ganske
gratis:
http://www.gamershell.com/fullgame_download_archive.html

God fornøjelse.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-03-08 07:13

Efter mange tanker skrev Karsten:
> [...]
>
> Det skal være et til downloads..........
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig lidt, nu har jeg surfet lidt og har ikke

Glemte, at hvis du vil have et godt skakspil, som også er billigt, så
kan jeg klart anbefale ChessMaster, det har alt det hjertet kan
begærer, også modes for begyndere osv.

76.-kr inc. forsendelse, her:
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=47728

Review:
http://pc.ign.com/objects/690/690184.html

Sidst men ikke mindst, Fritz9 som på alle måder er et SUPER godt
skakprogram:
http://pc.ign.com/objects/800/800122.html

Men vil du bruge lidt håndøre på et godt skakspil, så er Chessmaster
altså et rigtigt godt bud.

Held og lykke med dit skakvalg.

--
mvh.