DAMN!, Assassin's Creed kommer først til a~
Fra : Silver

Dato : 01-03-08 18:16

Men det er sgu allerede kommet som warez spil udgivet af Reloaded.... :(, og
har fået bekræftet at den er god nok :(

Fra : Martin Hughes

Dato : 02-03-08 14:21

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message ...
> Men det er sgu allerede kommet som warez spil udgivet af Reloaded.... :(,
> og har fået bekræftet at den er god nok :(

Du har vel også testet det , men her kan du evt. pre-order
http://www.play.com/Games/PC/4-/1009161/Assassin-Creed-Director-Cut-Limited-Edition-Box-Set/Product.html

Fra : Silver

Dato : 02-03-08 17:35

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vel også testet det , men her kan du evt. pre-order

Hehe nix jeg har skam ikke, men nu har jeg så fået at vide at man ikke kan
komme til Jerusalem i den udgivelse da den så crasher spillet hver gang
:)....

Dejlig ironi.

Mvh
Silver.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 07-03-08 12:22

> Men det er sgu allerede kommet som warez spil udgivet af Reloaded.... :(,
> og har fået bekræftet at den er god nok :(

Hmmmm....jeg synes at jeg kan finde det på
http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233576 ??
Som om det er udgivet 6-9-2006 ?????

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-03-08 12:35

Jacob Bjørn kom med denne ide:
> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
>>

> Hmmmm....jeg synes at jeg kan finde det på
> http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233576 ??
> Som om det er udgivet 6-9-2006 ?????

Ja, det er tilføjet edbpriser den dato, men bliver først released den
10/4-2008

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=51555&utm_source=spilpriser&utm_medium=index&utm_content=textlink

--
mvh.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 07-03-08 12:41

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
> Jacob Bjørn kom med denne ide:

> Ja, det er tilføjet edbpriser den dato, men bliver først released den
> [...]

Ja, så jeg egentlig også godt, efter jeg havde postet indlægget, og dernæst
klikket på linkene på spilpriser

/Jacob

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-03-08 12:53