Problemer med afvikling af spil i Vista.
Fra : Desser

Dato : 27-02-08 00:48

Jeg har lovet at hjælpe en kammerat med et problem han har i Vista med sine
spil som ligger på CD og DVD.

Han havde ingen problemer med afvikling af sine spil i Windows XP.

Jeg har ikke selv set det på hans skærm, men han siger at spillene godt kan
starte op i Vista, men at de begynder ligesom at flimre på skærmen og derfor
ikke kan bruges. Hvad kan der være galt?.

Er der nogen som kan foreslå det bedste sted på nettet at anbringe dette
spørgsmål?

Fra : bossen

Dato : 27-02-08 13:35

"Desser" <Desser@hotsnail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan bruges. Hvad kan der være galt?.
>
> Er der nogen som kan foreslå det bedste sted på nettet at anbringe dette

prøv dk.edb.system.ms-windows

Har selv vista 64 bit , kører fint de spil jeg har. Det skal dog siges at
jeg ikke har spil over 1 år gamle.

Fra : Birkebark

Dato : 06-03-08 02:11

Fejlen hedder Microsoft... Problemet med Microsoft er, at tilsyneladende
tror, at folk KUN bruger programmer fra Microsoft - og alle andre programmer
findes slet ikke...

En løsning kan være at ændre på programkompabiliteten - her kan du vælge om
dit spil skal starte som om det er win95, win xp eller hvad du vælger på
listen. Husk i samme anledning at skrue ned for de grafiske ting i menuerne
under programkompabiliteten.

mvh Leo