Inspiration til ny tidsrøver søges
Fra : Slambert

Dato : 20-02-08 14:17

Hey

Jeg har lige kigget på Tabula Rasa, fik tusket mig en 3 dages free
trial key, det spil sutter stortid.

Fuck hvor jeg skuffet over Richard Garriott, at han vil lægge navn til
den omgang lort er mig ufatteligt. Det må være baretten der trykker.

Vi er 2 rødder der spiller sammen.

Vi er trætte af Wow efter 2 år, så vi leder efter et nyt spil at
misbruge vores tid på.

Det vi leder efter er noget rpg agtigt noget, online or not, det er
ligemeget, så længe man kan spille sammen over lan.

Online er at foretrække men vi kan leve med lan hvis bare det er et
godt spil.

Som sagt det vi leder efter er noget rpg agtigt noget, om det
middelalder, nutid eller future er også ligemeget, så længe det har en
rimelig lang holdbarhed.

Vi gider ikke spille noget der er overstået på en måneds tid.

Det behøver ikke være ufattelig flot i grafikken, men vi skal heller
ikke tilbage til ultima online (der i øvrigt var rigtig fedt dengang).

Spillet behøver heller ikke være det nyeste, så længe det ikke er 5+
år gammelt.

Det vil være at foretrække hvis spillet kan køre rimeligt på en 2.66
ghz med 1gb ram og nvidia gs7600.

Tror det var det hele

PFT

Fra : Hagar

Dato : 20-02-08 14:59

"Slambert" <Noget@noget.noget> skrev i en meddelelse
> [...]
> år gammelt.
>
> Det vil være at foretrække hvis spillet kan køre rimeligt på en 2.66

Hvad med https://secure.eve-online.com/ft/?aid=101002 eller
http://www.guildwars.com/

Hagar

Fra : Martin

Dato : 20-02-08 16:05

Slambert wrote:
> [...]
>

> Vi er 2 rødder der spiller sammen.
>
> Vi er trætte af Wow efter 2 år, så vi leder efter et nyt spil at

Det bliver svært at finde et spil som kan hamle op med WOW desværre, WOW
kom ud på det perfekte tidspunkt, også var det meget nemt at sætte sig
ind i, og ikke ligesom EVE-online som jeg ser som umådeligt svært at
komme igang med og alt for stort univers :)

> [...]
>
> Som sagt det vi leder efter er noget rpg agtigt noget, om det
> middelalder, nutid eller future er også ligemeget, så længe det har en

Tjaa.. vi kan da tage en mellemting mellem middelalder og nutid -
pirattiden.

Jeg er gået igang med Pirates of the Burning Sea - jeg syns det er
rigtig spændende, og kræver faktisk at man tænker sig en smule om når
man kæmper skib mod skib. En helt anden ting - i WOW hvis man kæmpede 2
med hinanden, så delte man om XP'en - det gør man ikke i PotB der får
man samme XP begge to - så man kan levele temmelig hurtigt hvis man
spiller co-op. - Desværre er PotB også ramt af bølgen af at betale
online hver måned.

Så er der også Kalonline, umådelig dårlig grafisk kvalitet, men tror det
er en smagssag om man kan lide spillet eller ej. Dette er helt gratis at
spille, så man kan altid lige prøve det og se om det skulle være noget.

Kane & Lynch - rigtig sjovt som co-op - hvis man ellers kan få spillet
til at køre, og det ikke går i stå midt under det hele.

> Vi gider ikke spille noget der er overstået på en måneds tid.

Så er Kane & Lynch vist taget af plakaten igen.

> Det behøver ikke være ufattelig flot i grafikken, men vi skal heller
> ikke tilbage til ultima online (der i øvrigt var rigtig fedt dengang).

Nu har jeg aldrig spillet Ultima Online, men tror ikke det kan være
værre end Kalonline...

> Spillet behøver heller ikke være det nyeste, så længe det ikke er 5+
> år gammelt.
>
> Det vil være at foretrække hvis spillet kan køre rimeligt på en 2.66
> ghz med 1gb ram og nvidia gs7600.

Kane & Lynch er taget af plakaten for good nu - tror ikke man får noget
hurra af at spille med den computer.

PotB kræver directx 9 og pixelshader 2 som min. kan ikke lige huske om
GS7600 understøtter dette - nogle andre der ved det?

> Tror det var det hele

Ja, du siger noget :)

Men EVE-online kan anbefales hvis man vil bruge 2-3 uger og bare sætte
sig ind i det hele (det brugte jeg ihvertfald)

Guildwars, hvis man ønsker WOW, men bare noget andet end WOW... altså
Guildwars er noget i samme dur, men så alligevel ikke - om det er bedre
end WOW, det kan man jo se på antal spillere at det ikke er.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-02-08 19:38

> [...]
> Guildwars er noget i samme dur, men så alligevel ikke - om det er bedre
> end WOW, det kan man jo se på antal spillere at det ikke er.

Fall Out Boy sælger nok flere plader end Dream Theater, men derfor er det
ikke et bedre band ;)

Fra : Martin

Dato : 20-02-08 22:58

Sren Kjeldsen wrote:

> Fall Out Boy sælger nok flere plader end Dream Theater, men derfor er det
> ikke et bedre band ;)

Ikke for dig, men for flertallet :)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-02-08 23:11

Følgende er skrevet af Martin:

> Ikke for dig, men for flertallet :)

1000.000.000 fluer er vilde med lort, men det gør jo ikke at lorten
bliver til lagkage...

--
I en debat om voldtægt, ytrede Christian R. Larsen
"Dødsstraf til offeret - så er han eller hun da sikker."

Fra : Frandsen

Dato : 21-02-08 09:19

"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen
> 1000.000.000 fluer er vilde med lort, men det gør jo ikke at lorten bliver
> til lagkage...

Ikke for dig, men for 1000.000.000 fluer Sorry - kunne ikke lade være.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 21-02-08 12:51

Frandsen frembragte:
> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
> Ikke for dig, men for 1000.000.000 fluer Sorry - kunne ikke lade være.

Helt rigtigt

Fra : PerX ...

Dato : 23-02-08 20:16

In article <mn.a56e7d82998ca0a5.86223@RENT-A-TROLL>, Ludvig Nielsen
<lunielsen @yahoo.com> says...
> Følgende er skrevet af Martin:

> 1000.000.000 fluer er vilde med lort, men det gør jo ikke at lorten
> bliver til lagkage...

For dem er det lagkage! (Og det feder mindre ;)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-02-08 20:21

PerX ... kom med følgende:
> In article <mn.a56e7d82998ca0a5.86223@RENT-A-TROLL>, Ludvig Nielsen
> <lunielsen @yahoo.com> says...

> For dem er det lagkage! (Og det feder mindre ;)

Godt man ikke er en flue

Fra : Søren

Dato : 20-02-08 21:21

> [...]
> år gammelt.
>
> Det vil være at foretrække hvis spillet kan køre rimeligt på en 2.66

Hej

Prøv: www.lotro-europe.com

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings_Online:_Shadows_of_Angmar

Søren, aka. Barfast

Det wow med hobitter.

Fra : PerX ...

Dato : 23-02-08 20:16

In article <47bc8bae$0$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
leaveme@alone.dk says...
> "Slambert" <Noget@noget.noget> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Prøv: www.lotro-europe.com

Loool, jeg prøvede lige en trial (kedeligt) og efter 3 dage blev jeg
bandet for at bruge en asian proxy - fedt system de har der *g*

Fra : Søren

Dato : 23-02-08 23:04

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Loool, jeg prøvede lige en trial (kedeligt) og efter 3 dage blev jeg
> bandet for at bruge en asian proxy - fedt system de har der *g*

Jeg har spillet det i et halvt år. Det er fedt. Det er ikke kun
hack'n'slash!

Søren

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-02-08 19:14

PerX ... skrev:
> [...]

> Loool, jeg prøvede lige en trial (kedeligt) og efter 3 dage blev jeg
> bandet for at bruge en asian proxy - fedt system de har der *g*

Nu er du generelt temmelig skeptisk ved alt der ikke hedder WOW :)

Lars B

Fra : PerX ...

Dato : 27-02-08 15:47

In article <47c1b404$0$1985$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
lars_@_zulfo.dk says...

> Nu er du generelt temmelig skeptisk ved alt der ikke hedder WOW :)

Jeg er da sikker på det nye Lego MMO bliver sejt ;)

Fra : Slambert

Dato : 04-03-08 02:39

On Sat, 23 Feb 2008 20:16:29 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Loool, jeg prøvede lige en trial (kedeligt) og efter 3 dage blev jeg
>bandet for at bruge en asian proxy - fedt system de har der *g*

Så skal du ikke begynde at fedte med navne i det spil, deres
navnepolitik er helt hen i vejret, du kan ikke kalde dig Ib eller
Harald bare for at tage et par eksempler.

Og nej det er ikke fordi navnet er optaget, det er ifølge Turbine mod
deres navnepolitik.

Spillede selv en trial indtil jeg læste en tråd i newbie forum om
deres navnepolitik, så droppede jeg det på stedet, det næste de vil
bestemme er vel hvor jeg skal spille og på hvilket tidspunkt af
døgnet, alt alt for restriktivt til mig.

Det eneste positive er at du kan få et livstids abo for ca det samme
som 2 års normal abo. Det skulle flere spil indføre.

Lige nu spiller jeg en trial af EQ2, det ser umiddelbart ok ud og kan
køre på den dårlige af maskinerne.

Ellers må vi bare vente og håbe at nogle de spil der er på vej er
interesante. Synd at Star Trek Online blev droppet. Men der er jo
stadig Conan, Warhammer og Stargate Worlds under opsejling,
tvivler dog på at de kan køre på skodmaskinen.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 05-03-08 07:02

Slambert <Noget@noget.noget> declared in:
ok9ps3195qo9kdo06rc5qher3mmlh5gnk9@news.tele.dk :

> [...]
> Harald bare for at tage et par eksempler.
>
> Og nej det er ikke fordi navnet er optaget, det er ifølge Turbine mod

De tager blot RP-delen af "mmoRPg" alvorligt.
Du vil opleve præcis det samme på WoW's RP servere.

Fra : Slambert

Dato : 05-03-08 12:53

On Wed, 5 Mar 2008 07:01:50 +0100, "Thomas Hejl Pilgaard"
<pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

>De tager blot RP-delen af "mmoRPg" alvorligt.
>Du vil opleve præcis det samme på WoW's RP servere.

Nu var det ikke Wow vi snakkede om, og de er ikke nær så restriktive,
dertil kommer at de stort set ikke håndhæver selv deres egne regler
for RP servere, men det er en helt anden snak.

Turbine har dedikerede RP servere, der kan jeg forstå at man er mere
restriktiv, men dette var på en normal server, så der burde ikke være
nogen grund til at være superrestriktiv.

Vær rar at forklare mig hvad Harald og Ib to agtværdige gamle danske
navn, det ene navnet på en gammel dansk konge, bryder af RP regler?

Når du så har gjort det, så vær rar at forklare hvorfor Margrethe,
vores nuværende dronning, Louis, gammel fransk konge, Edward, gammel
engelsk konge Tyr og Hejmdal, to gamle nordisk guder ikke forbryder på
samme måde mod samme regler ifølge Turbine.

Men tag et kig i tråden i newbiearea på Lotro's officielle forums, du
vil kunne se at Turbine har en lidt underlig måde at være restriktiv
på. Der var en der skrev at de havde set en Ivana Humpalot rende
forbi.

Man skulle tro at hump var en del af filteret fra den allerspædeste
begyndelse.

Fra : Frandsen

Dato : 06-03-08 10:04

"Slambert" <Noget@noget.noget> skrev i meddelelsen
> Lige nu spiller jeg en trial af EQ2, det ser umiddelbart ok ud og kan
> køre på den dårlige af maskinerne.

Jeg spiller selv EQ2, og det er jeg meget glad for. Nu ved jeg ikke, hvordan
din "den dårlige af maskinerne" er bestykket, men hvis man skruer op for
grafikken, så kan spillet få selv den ondeste SLI-opsætning til at gå i knæ,
og det er endda for et spil, der er over 3 år gammelt!

Fra : Erik Dan

Dato : 21-02-08 07:55

"Slambert" <Noget@noget.noget> wrote in message
> Hey
>

> Vi er 2 rødder der spiller sammen.
>
> Vi er trætte af Wow efter 2 år, så vi leder efter et nyt spil at
> misbruge vores tid på.
> ----------------------
http://mmorpg.com/discussion2.cfm

/ Dan

Fra : Slambert

Dato : 21-02-08 08:56

On Thu, 21 Feb 2008 07:55:14 +0100, "Erik Dan" <aaa@aaa.dk> wrote:

>http://mmorpg.com/discussion2.cfm

Takker for alle svarene, jeg vil med ovenstående link og jeres svar
tage en kigger på mine muligheder.

Så via linket at Ultima Online stadig kører, fantastisk, det spil
forlod jeg for 3-4 år siden efter have spillet det i flere år.

Ville ellers have troet at scripterne havde fået det lagt ned, eller
også er det kun scripterne der er tilbage :)

Nå men endnu en gang tak for svarene.

Fra : PerX ...

Dato : 23-02-08 20:15

In article <ur8or3turjuq0gogkjo4c2e0d64k00p1s4@news.tele.dk>,
Noget@noget.noget says...
> [...]
>
> Det vi leder efter er noget rpg agtigt noget, online or not, det er
> ligemeget, så længe man kan spille sammen over lan.

Så kan i lige prøve noget andet, og finde ud af de alle sutter og så
vende tilbage til wow når expansionen er ude *g*

Fra : Slambert

Dato : 04-03-08 04:56

On Sat, 23 Feb 2008 20:14:46 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Så kan i lige prøve noget andet, og finde ud af de alle sutter og så
>vende tilbage til wow når expansionen er ude *g*

Det er så der du tager fejl, Wow sutter, det er lavet for masserne,
med henblik på at tiltrække alt hvad der kan gå og kravle, og det
tiltrækker så alt hvad der findes af tåber i alle aldre, dog mest
12-16 årige. Ikke at der er noget galt med at være i den aldersgruppe,
men folk på 25-35 har nu engang i de fleste tilfælde ikke samme
interesser og mål med et spil som 12-16 årige.

De fleste andre MMO's er lavet med henblik på en langt mindre base af
spillere, noget i stil med 1 mill eller 2 og udviklerne ville være i
ekstase. De fleste MMO's lever fint med 3-500000 spillere, Uo lavede
profit i 10 år med under 1 mill det meste af tiden.

Det er ikke kun selve Wow der er noget hø, spillerbasen har en stor
del af skylden for at mange oplever Wow som en fejlkøb.

---------------Edit------------------
Det her blev megalangt, men jeg trængte til at komme af med noget
galde, og de 10 gange jeg har prøvet at påvise det i de officielle
forums er tråden væk på under 1 minut. De kan ikke lide folk der har
reelle argumenter for deres sag, og dokumenterer med screenshots og
emails fra dem selv.
---------------------------------------

Hvis du vil læse lidt om hvorfor Wow ikke er "the best thing since
sliced bread" og ikke styrer en skid, så læs det mit indlæg, om ikke
andet kan du få dig et billigt grin hvis du er en fanatisk fanboi :)

Hvis nogle har tålmodighed til at læse det, kanon, men jeg forstår
hvis folk ikke gider læse sådan en lang smøre. Det er for mig
underordnet, jeg fik offentligjort mine holdninger uden de blev
slettet sekundet efter jeg havde trykket send. Jeg havde det meste af
indholdet klar, det skulle bare lige oversættes tilbage til dansk igen
:)

Grafikken er middelmådig, indholdet soso, de har ødelagt den historie
de startede for snart mange år siden, ved at indføre aliens.. hvad har
aliens med et middelalder spil at gøre?

De har ødelagt det unikke i at vælge side horde/alliance ved at give
begge sider de samme klasser. Sig tak til den gigantiske mænge af
whiners der spiller Wow, jo mere der whines jo større er chancen for
at få sin vilje. Det til trods for at flertallet i 99% tilfælde ikke
er enige, men flertallet læser så heller ikke forums hvor whinerne
trumfer deres ønsker igennem.

Nu vi snakker om forums, du ser mindre end sjældent kommentarer fra
Blizzard ansatte, til problemer der påvises med seriøse argumenter, de
folk de har ansat til at bestyre forums vil hellere fjerne de alt for
kritiske tråde eller komme med sjove kommentarer i tråde der er uden
indhold direkte om Wow, der er de til gengæld megaaktive.. Det er da
pusseløjerligt at de fjerner enhver tråd der er mere end almindelig
kritisk, sikkert for at de potentielt nye spillere de kan lokke i
fælden ikke skal se hvor slemt det virkelig står til.

I Wow kan du opleve at en eller to fra en guild ser sig sure på dig,
f.eks. du nakkede den named mob (som du pænt har ventet på skulle
spawne) de lige ankom for at nakke, derefter reporterer alle i guilden
dig for at bruge 3. parts programmer, så har du den blandede
fornøjelse at skulle redde tråedene ud selv. Det er efter du er blevet
bannet som en præventiv represalie mens de undersøger sagen.
Jeg er til dato ikke sikker på at de undersøger en skid, de reagerer
bare hvis nok gider lave en report.

Dette skete for en jeg kender, han opgav efter at have sloges med
Blizzards meget langsomme forretningsgang, det var efter 2 måneder med
autosvar uden reelt indhold, hvor de frabad sig replies. Hvis du er
bannet er du stort set fredsløs uanset om det er berretiget eller ej,
og de har intet ønske om at høre sagen fra alle parter, først til
mølle og antallet af klagere vejer tungere en argumenter. Sådan ser
det hvertfald ud for de anklagede.

Denne historie er ikke et enkeltilfælde, så ville jeg ikke bringe det
på bane, det er en mere og mere udbredt fremgangsmåde i Wow for at
genere folk de ikke kan lide.

De spilder tiden med at prøve at stille 2-5% af spillerbasen tilfredse
(hardcore raiders og pvp'ers), i stedet for at lave noget der kan
bruges/opnås af flertallet.

Nej jeg er ikke misundelig, jeg har selv været i en hardcore raiding
guild i 6 måneder. Jeg fandt at min tid kunne bruges bedre end at have
et 20-30 timers "raiderjob", for derefter at være nødt til at grinde
for at have pots og hvad du ellers skal bruge til raids. Derefter
kunne man så lave hvad man ville, hvis man da havde mere fritid
tilbage. Alt dette bare for at kunne komme til at se gamecontent.

Det var selvfølgelig lækkert at besejre endbosses, men loot ser de
fleste ikke meget til da du i reglen skal gennem den samme instance
20-40 gange før alle har fået halvdelen af hvad de skal bruge for
kunne klare sig i den næste instance.

Som om det ikke er svært nok at samle 25 mand på samme tid flere gange
om ugen.

Flertallet af hardcore raider guilds er så tåbelige at de også vil
kontrollere dine andre chars, som i du må ikke have chars i andre
guilds.. lol som om de kan kontrollere den slags anyway.

Uanset hvor god du måtte være til at spille din klasse gider de ikke
snakke med nogen før de har samlet en rimelig predefineret mænge gear.

Hardcore raiding guilds har overhovedet ingen følelser for andre
guilds, den guild jeg var i så intet problem i at smadre 2 andre
guilds ved at snuppe deres bedste folk. De ventede ikke på at folk
ansøgte, de sendte dem bare en invite. Den ene guild var bestående kun
af rl venner, de var så ikke så meget venner efter det stunt.

Hardcore raiders er snævertsynede elitister med begrænsede sociale
færdigheder og mangel på livsindhold imo. Dette opdager de fleste
først efter at de har brændt broerne og joinet hc raiders.

Det er som om at hardcore raiders har helvedes travlt med at blive
færdige så de kan whine over manglende content til dem.

Halvdelen af alle hardcore raiders køber ingame guld for rl penge for
at slippe for grinding, og ja jeg er sikker, jeg har snakket med mange
raiders og overhørt mere end jeg ønskede. Ca. 1/3 i min guild havde
købt guld.

Dermed gør de goldfarmernes indsats besværet værd og man vil aldrig
slippe af med dem.

I sidste ende er det køberne der er skyld i at goldfarmers har noget
at lave og at ahpriser til tider er helt hen i vejret, fordi de bare
køber mere guld og er villige til at betale 100% for meget for ting.

Det gør så at folk der bare en anelse moral er på Lars tyndskids
marker hvis de skal bruge noget fra ah, dette tvinger dem så til at
farme lortet selv, hvilket giver en oplevelse af evig grind for at
komme et minimalt stykke videre,

Crafting er en omgang miskmask, stort set ubrugeligt bortset fra et
par enkelte dimmere som du skal grinde et par måneder for at få
materialer til, fordi materialerne kun dropper hvor der altid er
goldfarmers og andre spillere, hvilket vil sige at du hvis du er
heldig og har tid til at spille kl 3-5 om natten kan redde dig et
minimalt udbytte.

De har nu i over et år intet særligt gjort ved kinesernes goldspam,
deres ignoreliste er mere end alt for kort til antallet af spammere og
spassere. Jeg havde vel ca 30 spillere permanent på min ignoreliste,
derefter kommer goldspammers på de sidste pladser, de pladser bliver
hurtigt brugt op. Og man må nok se i øjnene at kineserne er mere på
forkant end spilkoderne som altid vil være laaaangt bagefter.

Man fristes til at tro at Blizzard selv har penge i goldfarming og
salg.

Du kan stadig bruge cheatprogrammer som glide og slippe afsted med
det.

De udvikler ikke halvdelen af tingene selv, men løber an på at nogen
laver en addon der kan ordne det værste af problemerne.. spam, bginfo
osv.

Derefter napper de de bedste ideer og koder dem ind i spillet uden
kredit til dem der lavede den addon de stjålet ideen fra.

Dertil kommer at den stakkel der har lavet og holdt addon opdateret i
måske et år, kan se sit værk gå lige i kloakken da du svjv ikke kan
tage copyright på de addons du laverl, fordi Blizzard har fuld
ejendomsret over spillet osv.

De har tilsyneladende slet ikke overvejet huse, selvom det er en trend
der bliver mere og mere udbredt. (ikke at det er nyt, UO havde det for
8-10 år siden)

PvP sutter mere end jeg bryder mig at mindes. Arena teams sælges og
købes i public tradekanal. Battlegrounds er stort set kun brugbart
hvis du er horde, så er det rimelig sjovt, men det er ikke rigtig pvp.

Der snydes seriøst i bg's, nogle af de exploits/bugs der bruges har
været i spillet over 6 måneder. De har ikke gjort andet end et
halvhjertet forsøg på at gøre noget ved leechers i bg's.

De har et seriøst problem med at sørge for at folk ikke bruger
offensive names, selv hvis du reporter et navn som âssrâpîst, eller
bôssëröv, ser du dem stadig rende rundt efter 14 dage. Hvor er
konsekvenserne henne?

De tjener styrtende med penge, men nægter alligevel at ansætte flere
gm's til de opgaver der er, så som at håndhæve navnepolitikken,
turbobanne goldspammers, permabanne bg leechers osv. Sikkert fordi at
de par millioner extra om måneden ville gå ud over profitten og sænke
den med 1 promille. De er tæt på at hive en milliard hjem om måneden
bare i subscriptions, dertil kommer indtægter fra nye spillere der
køber original+expansion.

Deres "genistreg" med at hæve xp i de gamle zoner for at folk kan
levele hurtigere, ødelægger oplevelsen for nye spillere, da de vil
være nødt til at springe områder over i stor stil fordi de er for høj
level. Hvilket så også betyder at de gamle instances er stort set
forladt bortset fra nogle få.

Det hjælper de nuværende spillere med deres alts ja, men f.eks. min
nevø opgav at spille fordi der næsten var dødt i newbiezonerne, fordi
de var befolket med snotdumme elitister der speedlevelede deres alt og
som bestemt ikke havde tid til at hjælpe med det ene eller det andet.

En af dem reporterede ham for at være goldfarmer fordi han ikke havde
givet sit hunterpet en navn. Jeg måtte over og formulere et brev til
Blizzard for ham. Det tog så lige 2 uger for dem at få det fixet.

Havde han bare fortalt han var startet så havde jeg sgu givet ham min
account, de er så snotdumme eller ligeglade bare der kommer penge i
kassen, at de ikke ville opdage det.

Prøv at samle en gruppe til epic lock eller pally mount uden at kende
nogen i spillet og held og lykke med det. Personligt var jeg nødt til
at vride armen om på et par guildies for at min alt kunne få sin
pallymount, og de var satme ikke meget for at gøre det. Så alle nye
spillere der ikke kender nogen i spillet i forvejen, er tvunget til at
speedlevele for komme til Outlands hvor de kan finde en gruppe.

Det eneste Blizzard tænker på er profit, de har ingen faglig stolthed
overhovedet, og de er sikker togså ligeglade bare der kommer flere
penge i kassen for mindre indsats.

Der er intet galt med profit, men man kan sgu godt have lidt stolthed
også.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende i de 10 år jeg har spillet
mmo's, heller ikke før den tid hvor jeg spillede muds.

Jeg vil aldrig i mit live vende tilbage til den gang baljepis fuld af
umodne tosser i alle aldre, men at de har sat alderen for spillet lavt
hjælper helt sikkert ikke på det.

Du kan til enhver tid få din lyst til barnlige fornærmelser og spam
stillet i Wow, folk har generelt ikke respekt eller intelligens til at
benytte de indbyggede channels til deres tiltænkte formål.

Du kan opleve at du ikke er i stand til at se reelle indlæg i
tradechannel, der er en overvældende del af spillerbasen der synes det
er sjovt at spamme med irellevant snot og lede efter grupper, dette
foregår også i generel chat selvom der er et udemærket værktøj til
netop at lede efter og samle grupper. Dertil kommer guildadds, til
trods for at der igen er en kanal til netop dette formål, og man
skulle tro at folk der søgte en guild ville være der eller kigge i
deres serverforum hvor der med garanti er en tråd netop til dette.

Anyway hvis nogen har læst hertil, så tak for det, jeg fik en
anledning til at slippe af med al min galde, og forhåbentlig advaret
dig hvis du overvejer at starte med at spille Wow. Hvis du alligevel
fortsat skulle være frisk på Wow, vil jeg anbefale at tage roleplaying
op og joine en rp server, der skulle være markant færre tosser der
ifølge pålidelige kilder..

Een ting til hvis du vil prøve en trial så tag den fulde download,
deres streaming er en omgang klamphuggeri, der vil lagge dig som du
aldrig har oplevet lag før, det samme gælder den automatiske
opdatering, sørg for at den er sat til kun at opdatere når du ikke
spiller.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-03-08 01:39

Slambert wrote:

> [...]
> slettet sekundet efter jeg havde trykket send. Jeg havde det meste af
> indholdet klar, det skulle bare lige oversættes tilbage til dansk igen
jow jow andres meninger er jo altid interessante.

> [...]
> fortsat skulle være frisk på Wow, vil jeg anbefale at tage roleplaying
> op og joine en rp server, der skulle være markant færre tosser der

jow jow jeg er stadig med.

Nu har jeg læst hele smøren og det lyder jo alt sammen som en stor
mængde dårlige oplevelser som nye spillere kan bruge. Problemet er bare
at jeg ikke fatter halvdelen af det :) Jeg har aldrig spillet MMO spil
og har aldrig været i nærheden af WOW. Hvis jeg som ny bruger skulle
starte op og læste dit lange indlæg, så ville jeg ikke få meget ud af det :)

Anyway - håber da du fik luft

Mikael

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-02-08 20:35

"Slambert" <Noget@noget.noget> skrev i meddelelsen

Hvad med 2moons?
http://2moons.acclaim.com/

Det er gratis at hente og spille.
Jeg har en Bagi warrior på spillet, har dog holdt mig en pause da jeg har
det med at lade mig rive med og glemme for meget i det virkelige liv hehe
Men jeg synes at spillet er ganske underholdende, rimeligt godt PvP system
og mange quests både til low og high lvls.
Grafikken er ganske udmærket, ligger godt op ad WoW måske endda bedre visse
steder.

Jeg er så småt igang igen, men bliver nødt til at sætte en klemme i nakken
på mig selv så jeg ikke sidder der for meget.
Men når jeg er online, så er jeg at finde på Trieste/Blade serveren, hedder
Conondrum.

Mvh
Benjamin

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-02-08 20:44

Laziter [9440] <laziter@gmail.com> declared in:
47c1c6fb$0$90274$14726298@news.sunsite.dk :
> "Slambert" <Noget@noget.noget> skrev i meddelelsen
>
> Hvad med 2moons?
> http://2moons.acclaim.com/

Ingen screenshots på hjemmesiden?!
Hmmm...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-02-08 20:53

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i meddelelsen
> Laziter [9440] <laziter@gmail.com> declared in:
> 47c1c6fb$0$90274$14726298@news.sunsite.dk :

> Ingen screenshots på hjemmesiden?!
> Hmmm...

Nå de er åbenbart væk fra siden..
Men du kan finde nogle fine ss her:
http://media.pc.ign.com/media/847/847681/imgs_1.html

Mvh
Benjamin

Fra : Ab

Dato : 27-02-08 21:40

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på mig selv så jeg ikke sidder der for meget.
> Men når jeg er online, så er jeg at finde på Trieste/Blade serveren,

hmmmm incorrect id ved login, og ved login på hjemmesiden, kommer der besked
om at det er en udenlansk ip jeg har, så jeg ikke kan spille moon ??

Fandens besværligt spil at komme i gang med.
og hvad med de coins der kan købes, det er da ikke et gratis koncept ??

moon = bøvl og penge af bagdøren, bare min personlige mening.

-Allan

- Allan

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-02-08 08:49

"Ab" <ab@ab.ab> skrev i meddelelsen

> hmmmm incorrect id ved login, og ved login på hjemmesiden, kommer der
> besked om at det er en udenlansk ip jeg har, så jeg ikke kan spille moon
> ??

Der må jeg være dig svar skyldig, det er ikke noget jeg oplever.
Jeg har ingen problemer med at logge ind overhovedet.

> Fandens besværligt spil at komme i gang med.
> og hvad med de coins der kan købes, det er da ikke et gratis koncept ??
>
> moon = bøvl og penge af bagdøren, bare min personlige mening.

Acclaim Coins bruges til at købe udstyr med, kald det en genvej for de
dovne.
Det udstyr man kan købe for Coins kan man også være heldig at finde (man
skal bare være MEGET heldig).
Desuden ser man mange gratis spil der kører med det system, Conquer Online
er et eksempel, der køber man Dragonball koder til at kunne opgradere sit
udstyr til bedre kvalitet.
Dog kan dragonballs også findes i spillet omend de er sjældne.

Mvh
Benjamin

Fra : Rene Schnoor

Dato : 25-02-08 10:44

> [...]
> år gammelt.
>
> Det vil være at foretrække hvis spillet kan køre rimeligt på en 2.66

Jeg har været igang med RuneScape i 2 uger, og har det rigtigt sjovt med
det, grafikken er godt nok ikke så fin som WoW men gameplayet er alle
tiders, man kan lave alt muligt, bl.a. brygge sit eget øl :) og quest'sene
er bedre end i WoW (synes jeg).

René