Tabula Rasa
Fra : Slambert

Dato : 19-02-08 14:31

Hey

Nogen der har spillet Tabula Rasa?

Ville være rart med nogle erfaringer fra folk der har prøvet det.

Det ser jo ok ud, ikke prangende men ok når man nu er blevet træt a
wow, og rummet må da siges at være en forandring.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-02-08 19:59

Slambert <Noget@noget.noget> declared in:
tcmlr3lqhmo62d5e5sjddbmv53b541rq6m@news.tele.dk :
> [...]
>
> Det ser jo ok ud, ikke prangende men ok når man nu er blevet træt a
> wow, og rummet må da siges at være en forandring.

Jeg har prøvet betaen, og det er da altid sjovt at starte en ny
mmorpg. Jeg ville nok bare ikke betale for spillet, omend det jo
vist nok er gratis at abonnere på efterfølgende. Det er simpelthen
et for snævert spil, hvor man har forsøgt at proppe lige lovligt
meget FPS ind i styringen efter min smag.
Så kunne jeg lige så godt reaktivere mine Star Wars Galaxies
konti, hvor FPS jo også pludseligt blev proppet ind.

Star Wars Galaxies er iøvrigt stadig det bedste mmorpg jeg
overhovedet har spillet, primært på grund af de utallige,
og utroligt omfattende ikke-kamp-professioner, så som
crafter-professionerne og entertainers.

Her taler vi selvfølgelig FØR de forfærdelige "New Game
Experience"-ændringer, der dræbte spillet.

Håber snart SWG-emu projektet er helt klart.

/end_rant

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /