Star Wars - The Force Unleashed
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-02-08 22:32

Det ser ret fedt ud:

http://kortlink.dk/4tgg

Glæder jeg mig til, hvis det ellers er så sjov som det ser ud til :)

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-02-08 00:08

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> Det ser ret fedt ud:
>
> http://kortlink.dk/4tgg
>
> Glæder jeg mig til, hvis det ellers er så sjov som det ser ud til :)

Forkert gruppe, post i en af konsol grupperne.

PS: Ja, jeg er bitter :(

Fra : Klaus G.

Dato : 22-02-08 20:21

> Forkert gruppe, post i en af konsol grupperne.
>
> PS: Ja, jeg er bitter :(
Er jeg fandme også. Jeg har spillet snart alle StarWars FPS spil og har
elsket dem og så laver de den der ser ud til at blive den bedste af dem alle
til konsol only. Fail!

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Silver

Dato : 23-02-08 21:34

> Er jeg fandme også. Jeg har spillet snart alle StarWars FPS spil og har
> elsket dem og så laver de den der ser ud til at blive den bedste af dem
> alle til konsol only. Fail!

Velkommen til fremtiden, PC'en er jo ved at være død mht. fremtidsplaner
ang. spil, og når så WoW og andre nichespil også tager springet til konsol
så kan i godt vinke farvel efter fede spil.

Det er hvad vi har at se frem til, sagt af flere store spiludviklere og
it-folk.

Håber selv der går flere år men tendensen er der jo allerede og vil kun
accellerere.

Mvh
Silver.

Fra : Klaus G.

Dato : 24-02-08 15:03

> [...]
> it-folk.
>
> Håber selv der går flere år men tendensen er der jo allerede og vil kun
Joo, men nu er der jo gået en flok store virksomheder sammen om, at støtte
op omkring udvikling af spil til PC'en. Så jeg håber stadig :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : PerX ...

Dato : 03-03-08 15:43

In article <47c0831a$0$89175$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...

> [...]
> så kan i godt vinke farvel efter fede spil.
>
> Det er hvad vi har at se frem til, sagt af flere store spiludviklere og

Fordi de er grådige hunde som tænker med tegnebogen *g* Men det kan de
godt glemme, aldrig vil jeg købe en konsol - og da de nye pc'er altid er
mere kraftfulde en konsoller laver folk sikkert bare nogle flere
emulatorer som kører på pc'erne.