Need for speed prostreet cheat
Fra : Hagar

Dato : 10-02-08 21:11

Hey

Nu har jeg gennemført spillet 5 - 6 gange, så jeg syntes det kunne være
sjovt at snyde lidt, og få nogle flere biler. Hver gang jeg skriver en kode
ind der
har med unlock af biler at gøre, så får jeg at vide at det er en forkert
kode, hvad gør jeg så ?

Hagar

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-08 23:12

www.gamefaqs.com

Fra : Hagar

Dato : 11-02-08 01:09

> www.gamefaqs.com

Der står det samme som alle andre steder jeg har set på, også på dem hvor
man ikke skal signe up for at få sagerne.

Hagar

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-08 23:53

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kode ind der
> har med unlock af biler at gøre, så får jeg at vide at det er en forkert

Køber originalen
eller
Finder den rette kode

Bemærk at nogle mærkværdige producenter gør sådan at snydekoderne ikke
virker i alle patchs Så den kode du har virker måske kun i originalen
(altså den der var på cden), mens en patcheded version ikke virker med samme
kode. Lidt skørt for at udtrykke det mildt.

Fra : Hagar

Dato : 11-02-08 01:08

> [...]
> (altså den der var på cden), mens en patcheded version ikke virker med
> samme kode. Lidt skørt for at udtrykke det mildt.

Tyv tror hver mand stjæler, eller ?
Jeg har originalen, men ikke alle koder virker. Dem der ikke virker på min
er "collectorsed&" og "unlockallthings", de andre ting virker fint.

Hagar