south park spil på xp
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 11:54

hej, fandt det gamle spil "South park" spil frem ´til den yngste, men lige
gyldigt hvad jeg gjorde fik jeg beskede om at det ikke er et gyldigt win 32
program, har forsøgt at køre det i for skellige tilstande
Nogen forslag ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 12:39

skal lige siges at det er 1pers shooteren med sne/tisse bolde

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-02-08 18:22

grini skrev:
> skal lige siges at det er 1pers shooteren med sne/tisse bolde

LOL! "Tissebolde", lyder sq skørt. Hvor gammelt er spillet? Nogen ældre
spil kan have problemer med XP, men det er primært DOS-spil, og det er
det vel næppe, da South Park jo er en forholdsvis ny forteelse.

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Martin T.

Dato : 10-02-08 21:22

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> wrote in message

> LOL! "Tissebolde", lyder sq skørt. Hvor gammelt er spillet? Nogen ældre
> spil kan have problemer med XP, men det er primært DOS-spil, og det er det
> vel næppe, da South Park jo er en forholdsvis ny forteelse.

Spillet er vist alligevel fra omkring 98 - 00 så helt nyt er det ikke

Mvh Martin T

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-02-08 22:51

"grini" <-> wrote in message
> [...]
> gyldigt hvad jeg gjorde fik jeg beskede om at det ikke er et gyldigt win
> 32 program, har forsøgt at køre det i for skellige tilstande

Prøv at kør det fra DOS-box

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 09:28

dosbox ok det vil jeg prøve i nærmeste fremtid

tak for det