WOW - Tabard
Fra : Uberguf

Dato : 05-02-08 23:53

Hvad er en tabard og hvordan får jeg sådan en.
Jeg har en lvl 23 paladin og er i en guild.

mvh
Guf
\!!!/
{@@}
----00o-U-o00---

Fra : Kim2000

Dato : 05-02-08 23:53

"Uberguf" <uberguf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er en tabard og hvordan får jeg sådan en.
> Jeg har en lvl 23 paladin og er i en guild.

Gå til stormwind og vælg en af de første bygninger lige indenfor muren. Men
prisen er godt noget hamper for et stykke stof, som ikke kan bruges til
noget.

Fra : Frandsen

Dato : 06-02-08 08:28

"Uberguf" <uberguf@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad er en tabard og hvordan får jeg sådan en.

En tabard er et stykke klæde der går ned foran og bag på en person.
Guildmasteren designer den selv, og den viser ens tilhørelsesforhold til en
guild, og jeg synes, at de kan være ret flotte.

Man kan få den (hvis guilden har en) i de store byer, som en anden har sagt.
Den koster tæt på 1 guld. Den er ikke strengt taget nødvendig, og man kan
vente til man synes, at man har råd, eller man ved, at det er den guild man
vil blive i.

Fra : ASKF

Dato : 18-04-08 23:46

Frandsen ytrede sig i <47a9618d$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>vente til man synes, at man har råd, eller man ved, at det er den guild man

Hvis man skifter guild, skiftes design automatisk. Det er altså en
engangs investering.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Uberguf

Dato : 06-02-08 12:18

Tak for de hurtige svar.
Jeg troede det var noget jeg fik når man joinede en guild, men jeg venter
lidt som foreslået.

mvh Guf