WOW - disconnected from the server?
Fra : Karin Bonde

Dato : 04-02-08 11:04

Min søn er lige startet med at spille WOW, men han bliver hele tiden
smidt af serveren?
Er der nogen der ved hvorfor, og hvad vi kan gøre ved det?

Fra : Peter Larsen

Dato : 04-02-08 22:03

"Karin Bonde" <karin@bondejohansen.dk> wrote in message
Min søn er lige startet med at spille WOW, men han bliver hele tiden
smidt af serveren?
Er der nogen der ved hvorfor, og hvad vi kan gøre ved det?

---

Har i tjekket om jeres router eller firewall er sat til at give
wow lov til at komme på nettet?

Og har han sin helt egen account? Hvis han deler med en kammerat
og denne prøver at logge på mens han spiller bliver han nemlig
smidt af.

Fra : skibber

Dato : 06-02-08 10:17

On 04-02-2008 19:03:30, Karin Bonde wrote:
> Min søn er lige startet med at spille WOW, men han bliver hele tiden
> smidt af serveren?
> Er der nogen der ved hvorfor, og hvad vi kan gøre ved det?

Der er også denne fri server
http://www.got-root.nl/index.php?page=howto/install

/skibber

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-02-08 16:38

"skibber" <fredibau@gmail.com> wrote in message

> Der er også denne fri server
> http://www.got-root.nl/index.php?page=howto/install
>
> /skibber

Det er nok ikke lige noget at anbefale en knægt der lige er startet?

Fra : skibber

Dato : 06-02-08 20:56

On 06-02-2008 16:38:12, "Peter Larsen" wrote:

> "skibber" <fredibau@gmail.com> wrote in message

> Det er nok ikke lige noget at anbefale en knægt der lige er startet?

Han har måske en ven der vil hjælpe ham igang
så kan han se at de ikke er alle servers der smider ham af.

Han kunne så øve sig lidt der.
:)

/skibber

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-02-08 22:10

skibber <fredibau@gmail.com> declared in:
47aa10cb$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Han har måske en ven der vil hjælpe ham igang
> så kan han se at de ikke er alle servers der smider ham af.
>
> Han kunne så øve sig lidt der.
> :)

Du bør ikke opfordre til brug af ulovligt software i denne gruppe.
At han bliver smidt af serveren skyldes ikke serveren, men hans
forbindelse/netværksopsætning eller lignende.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Kim2000

Dato : 06-02-08 22:16

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> At han bliver smidt af serveren skyldes ikke serveren, men hans
> forbindelse/netværksopsætning eller lignende.

Jeg synes jeg har svært ved at se om den er direkte ulovlig, men er det ikke
en slags snydeserver? Jeg fatter det nu ikke helt, man køber vel spillet for
at spille det, ikke for bare at komme i level 70 og prale med det?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-02-08 07:46

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
47aa2429$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> [...]
> det ikke en slags snydeserver? Jeg fatter det nu ikke helt, man køber
> vel spillet for at spille det, ikke for bare at komme i level 70 og

Da Blizzard ejer rettighederne til WoW, er enhver anden server et
klart brud på ophavsretten. Såre simpelt.

Fra : Kim2000

Dato : 07-02-08 21:01

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
> 47aa2429$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Da Blizzard ejer rettighederne til WoW, er enhver anden server et
> klart brud på ophavsretten. Såre simpelt.

Nåja, logisk når man slår tænkeren til

Fra : PerX ...

Dato : 08-02-08 19:31

In article <021b816d$0$21098$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
> 47aa2429$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Da Blizzard ejer rettighederne til WoW, er enhver anden server et
> klart brud på ophavsretten. Såre simpelt.

Det er tilgengæld korrekt ;)

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-02-08 10:40

> Han har måske en ven der vil hjælpe ham igang
> så kan han se at de ikke er alle servers der smider ham af.
>
> Han kunne så øve sig lidt der.
> :)

Vrøvl, free shards er noget af det mest ustabile der findes, især
WoW servere fordi der er ingen der endnu har kunne få en op
at køre bare 80%. Ud over det, så vil det jo give et vanvittigt
dårligt indtryk at spillet.

Fra : Karin Bonde

Dato : 08-02-08 05:24

On 7 Feb., 10:39, "Peter Larsen" <s...@spak.dk.com> wrote:
> [...]
> at køre bare 80%. Ud over det, så vil det jo give et vanvittigt
> dårligt indtryk at spillet.- Skjul tekst i anførselstegn -

Tak for jeres svar. Jeg har tjekket netforbindelse og firewall
(Zonealarm), men kan ikke finde noget der skulle blokere? Der går ofte
mellem 5 - 10 min. før han bliver smidt af.
Hans kammerater fortæller ham, at så kaldt "hackere" er skyld i
problemet. At nogen hacker sig ind på hans konto og smider ham af???
Men hvorfor skulle nogen have interesse i at hacke sig ind på level 1,
og kan man i det hele taget det???
Karin

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-02-08 15:49

> [...]

problemet. At nogen hacker sig ind på hans konto og smider ham af???
Men hvorfor skulle nogen have interesse i at hacke sig ind på level 1,

------

Det lyder for mig, meget usandsynlig. Har i selv købt spillet?
Men prøv at gå ind og ændre kodeordet og se om det fortsætter og
sig han IKKE under nogen omstændigheder nogensinde må
dele sit kodeord med andre :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 08-02-08 16:30

Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
47ac6bda$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> [...]
> Men prøv at gå ind og ændre kodeordet og se om det fortsætter og
> sig han IKKE under nogen omstændigheder nogensinde må

Og sig til ham, at "aldrig nogensinde" også gælder selvom det virker
smartere eller bedre at gøre det, fremfor ikke at gøre det...

Med henblik på det relevante problem, så synes jeg at du skal
undersøge om du kan få en opdateret driver til dit net-kort
eller netværks-chip.

Er det en netværkschip, og du ikke kan finde en opdateret driver,
ville jeg overveje et decideret netkort.

Ellers kan du kigge lidt videre hér:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=2405449520&sid=1