Købe Tomb Raider: Anniversary på Steam ?
Fra : John Lund

Dato : 31-01-08 23:02

Er der nogen som kan forklare hvorfor man kan læse om Tomb Raider:
Anniversary på Steam, og få oplyst prisen, men der er ikke nogen knap til at
trykke på for at købe den.

Jeg kan godt få lov at købe Tomb Raider: Legend.

Er det fordi det ikke er udkommet endnu ?

Mvh

John Lund

Fra : Rene Schnoor

Dato : 01-02-08 09:24

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at trykke på for at købe den.
>
> Jeg kan godt få lov at købe Tomb Raider: Legend.
>
> Er det fordi det ikke er udkommet endnu ?

Jo det er skam udkommet forlængst, jeg har købt spillet over nettet (med
cover). Jeg kiggede på Steam og jeg ser det samme som dig, at man ikke kan
købe det der, så det kunne være en fejl på siden.

René

Fra : Rene Schnoor

Dato : 01-02-08 12:45

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo det er skam udkommet forlængst, jeg har købt spillet over nettet (med
> cover). Jeg kiggede på Steam og jeg ser det samme som dig, at man ikke kan
> købe det der, så det kunne være en fejl på siden.

Jeg har nu kigget lidt i Steams forums, og det lader til at spillet ikke
forhandles mere (i Danmark) via Steam.
Der står ikke rigtigt hvorfor.

Fra : John Lund

Dato : 01-02-08 17:50

Tak for din besked. Så er det ikke bare min explorer 7 der driller :)

Hvis man søger på spilpriser.dk, så ser det også ud til at butikkerne ikke
har nogen på lager.

Nogen der kender en butik der har det på lager ?

Mvh

John Lund

Fra : Rene Schnoor

Dato : 01-02-08 19:54

> [...]
> har nogen på lager.
>
> Nogen der kender en butik der har det på lager ?

Softexchange har den på lager til 318 kr. excl. fragt.

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?MediaID=479289

Men hvis du kan vente til den 5. februar ser det ud til at coolshop har den
til 219 inkl fragt.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=52598

mvh René

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 03-02-08 15:18

Rene Schnoor skrev:

Klippe-lippe-lip

> Men hvis du kan vente til den 5. februar ser det ud til at coolshop har den
> til 219 inkl fragt.
>
> http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=52598
>
> mvh René

Kan man købe den pr. efterkrav hos Coolshop? Det kan man ikke mere hos
Softxchange.

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Rene Schnoor

Dato : 04-02-08 07:05

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> Rene Schnoor skrev:
>>
> Klippe-lippe-lip

> Kan man købe den pr. efterkrav hos Coolshop? Det kan man ikke mere hos
> Softxchange.

Det ved jeg faktisk ikke, jeg bruger køber altid med dankortet. Men du kan
evt. sende dem en email og spørge om det.

mvh René

Fra : Mads

Dato : 01-02-08 22:19

On Fri, 1 Feb 2008 17:50:27 +0100, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

> [...]
>har nogen på lager.
>
>Nogen der kender en butik der har det på lager ?

Du kan også kontakte mig på mail og give mig
din addresse.
Så kan du såmænd få det gratis.

Jeg fik det nemlig sammen med et 8800GT grafikkort
og jeg havde det i forvejen.

Du kan skrive til mig på : movengSNABEL-Ait.dk

( og der er altså ike tale om en piratkopi, men et
helt legalt spil, bare uden æske. Kun en CD i en
plastlomme )