S.W.I.N.E.
Fra : Pico

Dato : 30-01-08 17:51

Mit barnebarn har et brændende ønske om at få spillet S.W.I.N.E., det er et
ældre spil fra 2002 der handler om kampe mellem kaniner og gris så vidt jeg
har forstået på ham. Jeg har prøvet at finde det uden held, jeg har sågar
været på Falkoner Alle for evt. at købe det i butikker med brugte spil, uden
held
Han kender det fra skolen, 1 klasse, og der kan jeg nok ikke lokke det fra
dem.
Er der nogen der ved hvor det evt. findes/fås, vil godt slippe lidt for at
glæde ham ?
--
MVH
Pico

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-01-08 18:04

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> dem.
> Er der nogen der ved hvor det evt. findes/fås, vil godt slippe lidt for at

Det er gratis og kan downloades fra producentens hjemmeside.

Her:
http://www.stormregion.com/index.php?sid=42f14afa58623b6daa464bde78891cac&activeSubMenuID=swine_news

Bjarne K.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-01-08 18:05

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> dem.
> Er der nogen der ved hvor det evt. findes/fås, vil godt slippe lidt for at

Du kan downloade det lige her:
http://www.gamershell.com/download_11942.shtml

Da det er et gratis spil vil du næppe finde det i butikker, så det er blot
at downloade, installere og spille

Mvh
Benjamin

Fra : Pico

Dato : 30-01-08 18:20

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> http://www.gamershell.com/download_11942.shtml
>
> Da det er et gratis spil vil du næppe finde det i butikker, så det er

Tak til begge, er ved at hente det, serveren køre lidt langsomt, men det
overlever jeg nok

--
MVH
Pico

Fra : SB

Dato : 31-01-08 19:30

> Tak til begge, er ved at hente det, serveren køre lidt langsomt, men det
> overlever jeg nok
>
> --
> MVH
> Pico

Har også prøvet at installere det spil, men min PC fryser fast hver gang jeg
vælger singelplayer, uanset om det er gris eller kanin jeg vælger
nogen der ved hvorfor?

Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-02-08 10:53

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote in message

> Har også prøvet at installere det spil, men min PC fryser fast hver gang
> jeg vælger singelplayer, uanset om det er gris eller kanin jeg vælger
> nogen der ved hvorfor?
>
> Søren

Har du checket om der er nogle patches til spillet ?

Check eventuelt også om der er nogle nyere drivere til dit grafikkort

Bjarne K.

Fra : SB

Dato : 01-02-08 16:24

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har du checket om der er nogle patches til spillet ?
>
> Check eventuelt også om der er nogle nyere drivere til dit grafikkort

Der står at den version man DL er 1,9 og derfor ikke nødvendig med patches,
da de er installederede
undre mig bare at man godt kan spille tutorial delen, at så resten ikke
virker
har dog ikke prøvet multi endnu,
Grafikkortet er sat i for 4 uger siden med nyeste driver, så tror ikke
problemet er der

Søren

Fra : SB

Dato : 01-02-08 16:42

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker
> har dog ikke prøvet multi endnu,
> Grafikkortet er sat i for 4 uger siden med nyeste driver, så tror ikke

Hentede alligevel en pach fra 1,4 til 1,9 hjem og kopiede den ind i spillet,
nu virker det vist
så tak for rådet

Søren