Problemer med Command and Conquer, General~
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 28-01-08 22:08

Hejsa

En af mine venners knægt har installeret dette spil på 2 computer som ikke
er forbundet med nettet men med hinanden via lan.

Når han vil spille multiplayer går det galt. Selve spillet starter fint op
men efter ca 2 min giver den ene maskine op og "sprænger" sine bygninger i
luften og siger den har tabt??

Nogen der kan greje det?

Begge maskiner opfylder til fulde kravet til spillet så det kan ikke være
det og netværket fungere også.

Jeg har slået windows firewall fra på begge maskiner.

"skaden" opstår på den maskine som før kørte win98. Her kunne der sagtens
spilles men efter der blev installeret (fra bunden) xp pro vil den ikke
mere.

Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Monty

Fra : Hagar

Dato : 28-01-08 22:36

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere.
>
> Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Jeg mener at have set det samme, og problemet var at det ene spil ikke var
originalt, men klyng mig ikke op på det.

Hagar

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-01-08 02:08

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg mener at have set det samme, og problemet var at det ene spil ikke var
> originalt, men klyng mig ikke op på det.

Ganske korrekt.
Spillet kan ikke installeres på 2 maskiner hvor der benyttes samme serial
nummer.
Så der må indkøbes en ekstra udgave af C&C Generals hvis det skal virke.

Mvh
Benjamin

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 29-01-08 18:11

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nummer.
> Så der må indkøbes en ekstra udgave af C&C Generals hvis det skal virke.

Hvorfor har han så kunne bruge samme cd når der var win98 på den ene maskine
og xp på den anden?

Monty

Fra : Kim S.

Dato : 29-01-08 20:23

> Jeg mener at have set det samme, og problemet var at det ene spil ikke var
> originalt, men klyng mig ikke op på det.<

Ikke altid, for min har gjort det samme. Det hjalp dog efter en
reinstallation.

Hilsen

Kim S.

Fra : jørgen

Dato : 29-01-08 23:28

Har prøvet samme problem med at alle bygninger springer i luftet efter få
min

Det blevt løst med at opdaterer spillet mener det var med version 1,07
kan ikke lige huske det rette nr længere det er lang tid siden
men det hjalp helt sikkert så det aldrig der efter