perfect world
Fra : Dal

Dato : 26-01-08 17:11

Spillet perfect world er der er gratis spil ?

/Henrik

Fra : Mads

Dato : 26-01-08 17:31

On Sat, 26 Jan 2008 17:10:32 +0100, "Dal" <fup@fidus.dk> wrote:

>Spillet perfect world er der er gratis spil ?
>
>/Henrik

Det ville være meget nemmere at hjælpe dig hvis du nu udtrykte dig
i hele sætninger og gennemlæste det du havde skrevet inden du
postede dit spørgsmål.

Husk f.eks. at brugen af store bogstaver, samt brug af komma og
punktum er med til at lette forståelsen for dem der skal læse det du
har skrevet.

mvh Mads

Fra : Dal

Dato : 26-01-08 19:01

Jeg kan godt se, at der var en lille trykfejl, det jeg mente var, om
spillet som hedder Perfect World er gratis.

/Henrik

Fra : Kenneth

Dato : 26-01-08 21:55

"Dal" <fup@fidus.dk> wrote in message
> Jeg kan godt se, at der var en lille trykfejl, det jeg mente var, om
> spillet som hedder Perfect World er gratis.

Hvis man kigger på deres hjemmeside og forum så står der intet omkring
betaling overhovedet.

Den Engelske udgave af spillet var i closed beta i november sidste år.
Den åbne beta blev udsat pga. lag problemer. Om den er gået i open
beta endnu, har jeg ikke kunne finde nogle steder.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : SB

Dato : 26-01-08 23:30

> [...]
>
> Husk f.eks. at brugen af store bogstaver, samt brug af komma og
> punktum er med til at lette forståelsen for dem der skal læse det du

du må være vædder af stjernetegn typen der kan læse en lægeafhandling på 400
tætskrevne A4 sider og bagefter sidde og skælde ud over en komma fejl i 1½
time

Søren
som bevidst her undlader komma og store bogstaver og som godt forstod hans
spørgsmål første gang

Fra : Mads

Dato : 27-01-08 11:51

On Sat, 26 Jan 2008 23:29:33 +0100, "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote:

>du må være vædder af stjernetegn typen der kan læse en lægeafhandling på 400
>tætskrevne A4 sider og bagefter sidde og skælde ud over en komma fejl i 1½
>time

1. Jeg er ikke vædder. Desuden tror jeg ikke på det stjernetegnsfis.

2. Jeg har aldrig læst en lægeafhandling eller nogen anden form for
afhandling. Jeg ville nok heller ikke få meget ud af at forsøge mig
med den slags da jeg kun har en almindelig folkeskoleuddannelse.

3. Jeg skældte ikke ud, men gjorde høfligt opmærksom på at en lidt
bedre tegnsætning og stavning ville gøre det nemmere at forstå
spørgsmålet.

Det danske sprog er allerede på vej mod afgrunden med eksprestogsfart.
Vi behøver jo ikke ligefrem skubbe bagpå for at hjælpe det afsted.

Fortsat god weekend.

mvh Mads

Fra : Martin Hughes

Dato : 26-01-08 18:47

> Spillet perfect world er der er gratis spil ?
>
> /Henrik
Næ det er lavet i en 30 års jubilæums udgave. men kan ikke koste mange
knaster.

Prøv google det.