COD4 server
Fra : Hagar

Dato : 26-01-08 15:12

Hej

Skulle i mangle et sted at udfolde jeres evner på slagmarken, så er i
velkomne til at spille på vores server, der er godt nok reservert 6 pladser,
men i er velkomne.
195.184.125.110:28960

Hagar

Fra : flemse

Dato : 26-01-08 17:13

jamen så er den tilføjet i xfire under favorit.mangler i nogen at spille
imod så kontakt os igennem xfire ..slow1u.
eller vores hp www.bcoo.dk

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-02-08 10:28

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skulle i mangle et sted at udfolde jeres evner på slagmarken, så er i
> velkomne til at spille på vores server, der er godt nok reservert 6

Hej Hagar

Kan du ikke lige fortælle mig lidt om hvordan du sætter serveren op? Vi er 8
mand fra dk og usa som spiller ghost recon på min server, og nu vil vi godt
lige prøvekøre cod4 men jeg kan sku ikke få det til at køre.

Tak

Bo

Fra : Hagar

Dato : 04-02-08 11:12

> [...]
> 8 mand fra dk og usa som spiller ghost recon på min server, og nu vil vi
> godt lige prøvekøre cod4 men jeg kan sku ikke få det til at køre.

Vores har jeg ikke sat op, det fatter jeg ikke en meter af
Jeg har spurgt vores servermand, han siger at den vi har, den kører på
Linux, men at der på skiven til COD4 ligger noget Windows server noget, har
du prøvet det ?

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 04-02-08 11:16

> [...]
> 8 mand fra dk og usa som spiller ghost recon på min server, og nu vil vi
> godt lige prøvekøre cod4 men jeg kan sku ikke få det til at køre.

Jeg fandt lige den her på nettet, prøv om den kan hjælpe
http://cs.geeksnet.org/?page=news&id=3608

Hagar

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-02-08 11:34

> Jeg fandt lige den her på nettet, prøv om den kan hjælpe
> http://cs.geeksnet.org/?page=news&id=3608
>
> Hagar

Kanon Hagar

Jeg takker.