Mikkeller øl i Århus?
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 12-04-08 00:20

Jeg er på jagt efter øl fra Mikkeller bryghus. Især den meget stærke "Black"
og "The Black Hole".

Jeg har prøvet Salling, Chas E og Skjold Burne, men ingen af dem havde nogle
fra det bryghus.

Hvor skal jeg lede?

-Lasse

Fra : Andersen

Dato : 12-04-08 05:27

Hej Lasse

> [...]
> "Black" og "The Black Hole".
>
> Jeg har prøvet Salling, Chas E og Skjold Burne, men ingen af dem havde

Først her på deres hjemmeside

http://www.mikkeller.dk/Links.html

hvor der er et links til det her

http://www.olbutikken.dk/Beers.aspx

Der har de begge slags..

God fornøjelse.

-Andersen

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 12-04-08 10:19

> Først her på deres hjemmeside
>
> http://www.mikkeller.dk/Links.html
>
> hvor der er et links til det her
>
> http://www.olbutikken.dk/Beers.aspx
>
> Der har de begge slags..

Desværre er det ikke i Århus men på Sjælland, hvilket jeg ikke rigtigt kan
bruge til noget. Jeg har udfra dit link fundet deres distributør, som jeg
har skrevet en mail til. Nu venter jeg bare på svar

-Lasse

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 12-04-08 10:18

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Black" og "The Black Hole".
>
> Jeg har prøvet Salling, Chas E og Skjold Burne, men ingen af dem havde

Prøv om du har heldet med dig hos en af følgende:

http://www.aarhusvinhandel.dk/

Byens Ost
M.P. Bruunsgade 54
8000 Århus C

Frits P - Vin og Specialiteter
Vestergade 41
8000 Århus C
Tlf.: 30914335

Lærernes Indkøbs Central (LIC) Århus N
Jens Olsens Vej 9, Skejby
8200 Århus N

Ren Kost
Jægergårdsgade 45
8000 Århus C

Strandvejens Super
Nordre Strandvej 42
8240 Risskov

SuperBest Århus
Vesterbro Torv 10, st.
8000 Århus C

mvh
Anders
www.vinkritik.dk
http://spisdrik.blogspot.com

Fra : JJRagnars@gmail.com

Dato : 21-04-08 09:32

Hej Lasse

Jeg söger den samme öl. Har fundet noglen som selger det?

Venlig hilsen

Jenster

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 22-04-08 07:53

> Jeg söger den samme öl. Har fundet noglen som selger det?

Jeg fik desværre aldrig svar fra deres distributør, så jeg måtte selv på
opdaelse.
Jeg fandt Black Hole i Løvbjerg på Trøjborg, men kunne ikke finde "Black".
Snakkede med ham manden der ejer den vin/øl butik i Bruunsgade, og han sagde
jeg godt kunne glemme at finde den. HAn havde haft den, men den var blevet
revet væk. Øv

Så alt i alt er, at jeg nu har en Black Hole og fornøje mig med. SuperBest
tæt ved strøget (kan ikke lige huske hvad området hedder) har også en del øl
fra Mikkeller, men ikke de omtalte.

-Lasse

Fra : JJRagnars@gmail.com

Dato : 22-04-08 08:53

On Apr 22, 6:53 am, "Lasse Hoelgaard" <sn...@fedt.dk> wrote:

> [...]
> tæt ved strøget (kan ikke lige huske hvad området hedder) har også en del øl

Takk for denne information

Jenster

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 22-04-08 20:52

Jeg fandt ud af, hvad området med SuperBest hedder. Vesterbro Torv. Så er du
nok ikke i tvivl om, hvad jeg mener.

Held og lykke med søgen.

-Lasse

Fra : JJRagnars@gmail.com

Dato : 08-06-08 10:33

Hi Lasse

Jeg vil bare sige dig at Salling har nu Mikkeller Black i sin butik og
andre typer også.

hilsen

Jenster

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 08-06-08 21:03

> Jeg vil bare sige dig at Salling har nu Mikkeller Black i sin butik og
> andre typer også.

I sidste weekend var jeg forbi den vin/cigar handler på storetorv og han
havde også indledt et nyt samarbejde med grossisten, der handler med
Mikkeller. Jeg fik den sidste "Black" han havde

Hvis Salling også har fået dem, må jeg heller lige kigge efter når jeg er på
arbejde imorgen.

-Lasse

Fra : -= JF =-

Dato : 08-06-08 21:23

Lasse Hoelgaard skrev:

> Mikkeller. Jeg fik den sidste "Black" han havde

Den øl er jeg så nysgerrig efter at smage!!
Har du dyppet næbet, og vil du gi' en anmeldelse?

--
Mvh. John

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 10-06-08 22:28

> Den øl er jeg så nysgerrig efter at smage!!
> Har du dyppet næbet, og vil du gi' en anmeldelse?

Nope, den står fint sammen med alle de andre fine øl i min ølsamling. Tror
ikke den skal åbnes før en lejlighed byder sig.
Jeg har hørt den skulle være næsten udrikkelig. Alt for sort og kraftig smag
på den ufede måde.
Men det er jo ølhistorie vi snakker om her, så hvad er en samling uden den?

-Lasse

Fra : -= JF =-

Dato : 10-06-08 23:06

Lasse Hoelgaard skrev:

> Nope, den står fint sammen med alle de andre fine øl i min ølsamling. Tror
> ikke den skal åbnes før en lejlighed byder sig.
Sådan ville jeg nu nok også have det med den øl!
Men ingen tvivl... Jeg skal have fat i to af den. En til at smage, og en
til bare at have i samlingen

Jeg har også et par stouter stående som skal have lov at lagre en
årerække, men det er sgu svært ikke liiiige at skulle prøve.

> Jeg har hørt den skulle være næsten udrikkelig. Alt for sort og kraftig smag
> på den ufede måde.
Jeg er spændt på hvor meget spritten kommer frem i smagen. Jeg mener -
17,5% er sgu en slat!

> Men det er jo ølhistorie vi snakker om her, så hvad er en samling uden den?
Nemlig!

--
Mvh. John