Uwe Boll har lavet respons til petiotion'e~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-04-08 17:49

om at få samlet en million "underskrifter" for at stoppe hans filmskaben...

Boll har nu selv lavet en pro poll:
http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-04-08 20:31

Sren Kjeldsen skrev:

> om at få samlet en million "underskrifter" for at stoppe hans
> filmskaben...
> Boll har nu selv lavet en pro poll:
> http://www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

Dagens IMDb-afstemning handler også om emnet:

http://www.imdb.com/poll/

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-08 20:54

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dagens IMDb-afstemning handler også om emnet:
>
> http://www.imdb.com/poll/

Men denne ser da meget sjov ud - til dvd'en altså

http://www.youtube.com/watch?v=3KvR0Wkbs6k&feature=related

Fra : Per

Dato : 12-04-08 21:46

LOOOOOOL!

Manden er da totalt til grin!

Fra : John Hinge

Dato : 13-04-08 08:42

On 12 apr 2008 Per was heard to say:

> LOOOOOOL!
>
> Manden er da totalt til grin!

Problemet er at det er os, der er vitsen..
De kan godt være at mange af mandens film er fornærmende ringe, og ofte
tjener det rene ingenting hjem i boxoffice, men dog en pæn slat på
videomarkedet for fanbois.. Men han bliver jo ved med at få udleveret
pengesække til at lave de her film for, og bliver ved med at trække
hvad der nok er en ganske udmærket hyre hjem.

Det værste er nok, at for hver af de her fornærmende ringe computer
spils filmatiseringer, bliver det sværere for 'rigtige' instruktører
at tage det alvorligt og lave noget måske ikke er noget bæ.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 13-04-08 10:48

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spils filmatiseringer, bliver det sværere for 'rigtige' instruktører
> at tage det alvorligt og lave noget måske ikke er noget bæ.

Så vidt jeg ved er han rent faktisk et financielt "geni" og kan derfor
finansiere sine egne film gang på gang. Han har faktisk lidt ret i at sige,
han har vist hvordan man kører udenfor "markedet" og er uafhængig. At han så
bruger sin tilstræbte uafhængighed til at lave film, der generelt er værre
end dem på "markedet" er så en andne ting.

Fra : No Humor Man

Dato : 13-04-08 12:05

Sren Kjeldsen wrote:
> [...]
> bruger sin tilstræbte uafhængighed til at lave film, der generelt er værre
> end dem på "markedet" er så en andne ting.

Hmm... han lyder mere som en god producer end han er instruktør.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-04-08 18:43

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hmm... han lyder mere som en god producer end han er instruktør.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene..
Hans film er nu slet ikke helt så tossede hvis blot man ser dem som film.
Hans film ligger da trods alt over middel når man altså bare lige ser dem
som film, og ikke spil -> film conversions.

Jeg kunne faktisk godt lide Blood Rayne 1, den var slet ikke så ringe rent
handlingsmæssigt.
Ok jeg har da set bedre film, men alligevel har jeg set denne et par gange
og fået god underholdning ud af den.
Det skyldes nok at jeg ser film for filmens skyld og ikke prøver at drage
sammenligninger med spillet den evt. er baseret på.
Og læg lige mærke til ordet "baseret", det betyder at filmen ikke
nødvendigvis skal ligne spillet til mindste detalje.
Der skal blot være den basis historie der er i spillet og ikke andet.
Det er det "baseret på" betyder, nogle vil så nok være uenige her..

Mvh
Benjamin