Verden i flammer
Fra : Cosmo

Dato : 12-04-08 13:11

Nogen der ved hvornår Verden i flammer, efterfølgeren til Europa i flammer,
udkommer på dvd i danmark?

Fra : Max

Dato : 12-04-08 14:40

Hej Cosmo

> Nogen der ved hvornår Verden i flammer, efterfølgeren til Europa i
> flammer, udkommer på dvd i danmark?

Er de ikke kommet, mener bestemt at jeg har set boksne i Bilka ?

--
Mvh Max

Fra : Cosmo

Dato : 12-04-08 16:51

jeg kan kun finde europa i flammer ikke efterfølgeren.

Fra : Mr D

Dato : 19-04-08 08:03

"Cosmo" <microswein@hotmail.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår Verden i flammer, efterfølgeren til Europa i
> flammer, udkommer på dvd i danmark?

Jeg ved ikke, om det er dig selv, der har været inde på MovieZoo og spørge,
men ihvertfald er her et svar. Spol ned under billederne

http://www.moviezoo.dk/Europa-I-Flammer-[6disc]-DVD-film_5705535035545#cover

simon