Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online fotobutik, muligheder.
Fra : Bjarne

Dato : 13-04-08 00:21

Findes der sådan en dansk online butik hvor man kan uploade sine
billeder og sende et link til nogle bestemte brugere, hvor de så kan
gå ind og købe enten et print eller et digitalt billede?

Forudsætninger er at jeg skal kunne bestemme prisen. Jeg ved det er
muligt mange steder i udlandet, men kan ikke finde noget i DK...

mvh
Bjarne

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-04-08 09:47

Bjarne <vesterport@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Forudsætninger er at jeg skal kunne bestemme prisen. Jeg ved det er
> muligt mange steder i udlandet, men kan ikke finde noget i DK...

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 13-04-08 13:49

Hej Bjarne

Er det noget i stil med et "stock-foto" du søger, eller?

Har du evt. nogle links til udenlandske sites, der kan det du efterspørger?

Paw J

Fra : Bjarne

Dato : 13-04-08 09:23

On 13 Apr., 14:49, "Paw Jeppesen" <paw_jeppe...@varmpost.com> wrote:
> Hej Bjarne
>
> Er det noget i stil med et "stock-foto" du søger, eller?
>
> Har du evt. nogle links til udenlandske sites, der kan det du efterspørger?

Ja, det er præcis det jeg søger, men jeg er ikke interesseret i noget
hvor alle og enhver har tilgang, det skal kun være dem som billederne
omhandler. F.eks. et bryllup hvor alle gæsterne kan få et login og så
kan de gå ind og bestille fotos, både digitalt og til print.

Nej, jeg har ikke nogle links lige pt. Jeg talte med en norsk fotograf
i New Orleans som var på sådan en database. Findes der nogle ting i
DK?

mvh
Bjarne

Fra : Tau

Dato : 14-04-08 06:23

[...]

Prøv at se i programmet www.picasa.com fra goggle, de har et program, hvor
du kan oplode billeder. Måske er det det du søger.

mvh
Poul