Til Henning Lund
Fra : Allig8or

Dato : 11-04-08 15:10

Hej
Vi har før sludret lidt om min gamle MTD havetraktor,da
du har forstand på dem,har Jeg et ?
Min er jo med hydrostat,som virker udmærket,men Jeg har bemærket,at den er
lidt fedtet,ved den højre bagaksel....
er der nogen steder,man kan se, om der er det vædske (olie.? ) på
som,der skal være...?

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Henning Lund

Dato : 12-04-08 09:22

Allig8or tastede:
> [...]
> bemærket,at
> den er lidt fedtet,ved den højre bagaksel....
> er der nogen steder,man kan se, om der er det vædske (olie.? )

Kan være en pakdåse ved akslen der er utæt, drypper den?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Allig8or

Dato : 13-04-08 21:19

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> Allig8or tastede:
>
> Kan være en pakdåse ved akslen der er utæt, drypper den?
>
><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hmmm....ikke så vidt Jeg kan se,men den holder på noget Jord,
så det er lidt svært,men Jeg holder øje med den....
og Tak for respons...

Fra : Henning Lund

Dato : 14-04-08 15:50

Allig8or tastede:

Vedr. inspektion af oliestanden er det forskelligt fra bagtøj til
bagtøj hvor man tjekker det, så der må jeg være dig svar skyldig,
men hvis der er en typeplade eller et navn et eller andet sted på
bagtøjet, så kan du hos en MTD forhandler få oplyst hvor du skal
se efter.

Fra : Allig8or

Dato : 14-04-08 17:31

> [...]
> en typeplade eller et navn et eller andet sted på bagtøjet, så kan du hos
> en MTD forhandler få oplyst hvor du skal se efter.

Hej Henning,Tak for svar.....Jeg prøver at finde den....