Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik???
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 23:26

Har forsøgt, med jævne mellemrum, hele aftenen...

Er det kun mig???

Fra : Per Madsen, Aalborg

Dato : 12-04-08 00:16

"Tonni" <hauge*snabel*hardware*dryp*dk> skrev i en meddelelse
> Har forsøgt, med jævne mellemrum, hele aftenen...
>
> Er det kun mig???

Næppe.
Der er vist stadig nogle, der tappert forsøger...

Jeg har lige prøvet - uden resultat.

mvh
-Per

Fra : Brian Lund

Dato : 12-04-08 00:22

> Næppe.
> Der er vist stadig nogle, der tappert forsøger...
>
> Jeg har lige prøvet - uden resultat.

Ja der bliver længere og længere imellem os...

"Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.fotokritik.dk er for lang tid om at svare."

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 13:19

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja der bliver længere og længere imellem os...
>

> "Forbindelsens tidsfrist udløb
>
> Serveren www.fotokritik.dk er for lang tid om at svare."
>

> Brian

Lader til der er kommet lidt mere liv i siden... - Og flere reklamer

Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 12-04-08 09:54

"Tonni" <hauge*snabel*hardware*dryp*dk> skrev i en meddelelse
> Har forsøgt, med jævne mellemrum, hele aftenen...
>
> Er det kun mig???

Det er ingen overraskelse for ret mange hvis det er FK´s sidste åndedrag
vi har været vidne til.

Desværre - vil mange nok sige.

vh Bjarne

Fra : ab©

Dato : 12-04-08 11:02

"Bjarne Stenfeldt" <bjst@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ingen overraskelse for ret mange hvis det er FK´s sidste åndedrag
> vi har været vidne til.
>
> Desværre - vil mange nok sige.

På den anden side set, er det nok den bedste "løsning", hvis de
top-underlige mennesker, der står bag siden ikke ønsker at gøre noget som
helst (ud over at indføre et stigende antal reklame-bannere) ...

ab©

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-04-08 12:46

ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> På den anden side set, er det nok den bedste "løsning", hvis de
> top-underlige mennesker, der står bag siden ikke ønsker at gøre noget som
> helst (ud over at indføre et stigende antal reklame-bannere) ...

Tja... jeg synes det er uendligt ligegyldigt, om folkepensionisterne og
de hjemmegående husmødre har et dansk websted, hvor de kan udstille
deres talentløse knipserier.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-04-08 14:19

> Tja... jeg synes det er uendligt ligegyldigt, om folkepensionisterne og
> de hjemmegående husmødre har et dansk websted, hvor de kan udstille
> deres talentløse knipserier.

Tja....... Nu er hvad du syntes så ligegyldigt for de allerfleste,
fotokritik har succes, hvilket du tydeligvis er pisse misundelig over at dit
site ikke har. At du også blev smidt ud fra www.fotokritik.dk fordi du ikke
kunne opføre dig ordentligt, er du vel også sur over, men lær dog af det
istedet!

Igen, vælg et af dine billeder og jeg skal finde et på fotokritik der er
bedre, kom nu!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-04-08 13:43

Tonni havde fået den ide at fortælle:
> Har forsøgt, med jævne mellemrum, hele aftenen...
>
> Er det kun mig???

Jeg kan fint komme ind på siden og min konto og se mine billeder samt alle
de andres pics, det må være jer eller jeres pc der ikke kan finde ud af det.

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 12-04-08 15:26

> Jeg kan fint komme ind på siden og min konto og se mine billeder samt alle
> de andres pics, det må være jer eller jeres pc der ikke kan finde ud af
> det.

Siden har været nede de sidste to døgn indtil idag!

Brian

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-04-08 16:34

Brian Lund havde fået den ide at fortælle:

> Siden har været nede de sidste to døgn indtil idag!

Jaa whatever, internet er bare svært for nogen..

Fra : per f andersen

Dato : 12-04-08 15:28

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i
> Jeg kan fint komme ind på siden og min konto og se mine billeder samt alle
> de andres pics, det må være jer eller jeres pc der ikke kan finde ud af
> det.

Eller måske er den kommet på ret køl i mellemtiden!! :) Det er faktisk det
den er, selvom den stadig melder om databaseproblemer.

mvh per

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-04-08 16:47

per f andersen havde fået den ide at fortælle:
> "Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i
>
> Eller måske er den kommet på ret køl i mellemtiden!! :) Det er
> faktisk det den er, selvom den stadig melder om databaseproblemer.
>
> mvh per

Ja for det er nok omkring midnat og frem man generer mindst mulige brugere
hvis man skal opdaterer sin side, men Tonni har sgu så travlt han ikke kan
vente til næste dag ligesom sidste gang han "lige" skulle fortælle alle folk
at FK var nede i nogle timer.
FK virker uden probs her og gør det faktisk hver gang jeg logger på, hvis
den skulle være nede venter jeg blot, jeg har ikke så travlt som andre
åbenbart har.
Jeg tror nu mere også det beror på små folk som har en agenda mod FK som gør
at de har så travlt, måske deres egen website ikke kan leve op til deres
egen forventning også må man jo hellere svine andre til....

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 06:22

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://vollert.dk
> Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will

Tja'e min bly viol...

Det er nu ikke FK's billedafdeling jeg er interesseret i, men forumet!
Og hvordan tror du mange der er med her ville reagere, hvis usernet gik
ned???
Men min bagtanke var at der måske var en af FK's moderatorer der læste med
her, Og derved, måske, kunne få et venligt skub...?
- I øvrigt havde jeg ikke kunnet komme på i over et døgn da jeg startede
denne tråd. - Og trådte en eller anden over tæerne...
Og så må jeg sige du har en god forbindelse når
"FK virker uden probs her og gør det faktisk hver gang jeg logger på"
Aligevel må du komme i tvivl:
"hvis den skulle være nede venter jeg blot"
Desuden synes jeg din post står i skarp kontrast til din udtalelse:
"jeg har ikke så travlt som andre åbenbart har."

Men da jeg ikke gider kaste mig over den form for mudderkast der er kommet i
denne tråd, vil jeg sige tak for de tilbagemeldinger der indikerede at det
ikke kun var mig der havde problemer med (at komme på) FK!!!

Med venlig hilsen
Tonni

PS: EOD her fra!

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-04-08 16:28

> Med venlig hilsen
> Tonni
>
> PS: EOD her fra!

Tillykke..

Fra : Brian Lund

Dato : 14-04-08 20:11

> [...]
> Men min bagtanke var at der måske var en af FK's moderatorer der læste med
> her, Og derved, måske, kunne få et venligt skub...?

Der er lige præcis 2 moderatorer på FK og den ene er webmaster og han er som
bekendt åbenbart ret ligeglad med hvordan sitet kører.

Den anden, Rasmus (kan ikke huske efternavnet og siden virker sjovt nok ikke
lige nu) KAN ikke gøre ret meget.

Brian

Fra : E.M.

Dato : 15-04-08 13:46

> [...]
> som bekendt åbenbart ret ligeglad med hvordan sitet kører.
>
> Den anden, Rasmus (kan ikke huske efternavnet og siden virker sjovt nok

Rasmus har for ikke så længe siden udtalt at der arbejdes på en langsigtet
løsning, hvad det så betyder kan man kun gætte på.

Personligt tror jeg Martin er i gang med at lave en helt ny udgave af
fotokritik, men da det jo alt sammen er noget der foregår i fritiden tager
det sin tid, han har jo også en familie der skal passes.

Jeg kunne dog godt tænke mig en udmelding fra Martin, det kunne måske
forhindre de værste dommedagsprofetier, men sådan skal det åbenbart ikke
være.

Mvh. E.M.

Fra : Brian Lund

Dato : 20-04-08 19:05

> [...]
>
> Jeg kunne dog godt tænke mig en udmelding fra Martin, det kunne måske
> forhindre de værste dommedagsprofetier, men sådan skal det åbenbart ikke

Jeg tror mindst lige så meget det er arbejdet der tager tiden, af hvad jeg
har kunnet forstå!

Men hvis Martin er igang med en løsning forstår jeg bare ikke at der ikke er
kommet nogen frisk udmelding fra hans side, for at undgå den værste
bruger-flugt? Ja ja man har jo lov at håbe! :)

Brian

Fra : Per

Dato : 12-04-08 21:51

Hvorfor er det at hver gang fotokritik er nede, så er der en eller anden der
skriver et indlæg her i gruppen ala "fotokritik er nede. Alle andre sider
virker men ikke fotokritik. Er det kun mig?"

Fra : per f andersen

Dato : 13-04-08 10:15

"Per" <ihate@spam.com> skrev
> Hvorfor er det at hver gang fotokritik er nede, så er der en eller anden
> der skriver et indlæg her i gruppen ala "fotokritik er nede. Alle andre
> sider virker men ikke fotokritik. Er det kun mig?"

Fotokritik har meget længe haft massive performanceproblemer og i denne
omgng var den fuldstændig nede i et par dage [muligvis ikke kl. 03:14, men
der prøvede jeg ikke]. Jeg ved ikke om det er serveren der er
underdimensioneret eller kodningen der er mindre optimal eller begge dele,
men faktum er, at man meget ofte slet ikke kan komme ind eller at der meldes
om databaseproblemer.

Hvis man ikke er helt sikker på om det er ens egen computer det er galt med
kan man jo spørge her f.eks. Der er jo mange tusinde brugere, så det kan
ikke undre hverken at der spørges til Fotokritik eller at den er nede? Lige
nu 080413 11:12 kunne jeg ikke komme ind.

mvh per