Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe har udgivet Camera Raw 4.4.1 og Ligh~
Fra : Søren Friberg

Dato : 11-04-08 20:12

Adobe har i dag frigivet fejlrettede versioner af ACR og Lightroom:

http://www.dpreview.com/news/0804/08041101adobeupdates.asp
--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-04-08 20:45

Søren Friberg wrote:
> Adobe har i dag frigivet fejlrettede versioner af ACR og Lightroom:
>
> http://www.dpreview.com/news/0804/08041101adobeupdates.asp

Og jeg installerede den i eftermiddag's

Indtil nu ser det godt ud. Jeg har osse testet 2'eren, og den glæder jeg
mig til. Specielt har jeg manglet output sharpening.

Bo //

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-04-08 20:48

On Fri, 11 Apr 2008 21:44:37 +0200, Bo Bjerre <bo@FJERNESsarek.dk>
wrote:

>Og jeg installerede den i eftermiddag's

Også jeg, men hvis det ikke er en nyhed springer man jo nok over her

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-04-08 20:50

Bo Bjerre skrev:

> Og jeg installerede den i eftermiddag's
>
> Indtil nu ser det godt ud. Jeg har osse testet 2'eren, og den glæder jeg
> mig til. Specielt har jeg manglet output sharpening.
>
> Bo //

Der er lidt mærkelige ting i den...eks. sletning af history, der ikke er
løst, se evt. forum

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-04-08 21:09

Ole Larsen wrote:

> Der er lidt mærkelige ting i den...eks. sletning af history, der ikke er
> løst, se evt. forum

oops... (Objects Often Performs Strange)

Jeg blev bare ramt af begejstring ovet at 1.4.0 endelig havde fået en
(muligvis) værdig afløser

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 22:25

> Der er lidt mærkelige ting i den...eks. sletning af history, der ikke er
> løst, se evt. forum

Hmm, fint i tråd med deres dummert omkring ophavsret...

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-04-08 05:09

Ole Larsen skrev:

> Der er lidt mærkelige ting i den...eks. sletning af history, der ikke er
> løst, se evt. forum

Beklager - fejl - mine tanker, hvis man kan kalde det sådan, var et
andet sted. Det passer ikke. Sorry

http://olelarsen.eu/84/index.html