Manglende løndudbetaling fra arbejdsgiver
Fra : ab

Dato : 11-04-08 19:58

Jeg har et "kommende" problem med en snart tidligere arbejdsgiver.

Jeg har opsagt min stilling i en virksomhed, men min arbejdsgiver mangler
dokumentertbart at udbetale mig cirka kr. 60.000,- i løn (forskellige former
for bonusløn). Jeg ved af erfaring fra en tidligere kollega som dog kun har
cirka kr. 10.000,- i klemme, der stoppet for et par måneder siden, at han
ikke vil udbetale disse beløb.

Han har overhovedet ikke svart på min tidligere kollegas henvendelser, og
jeg vil helt sikker opleve det samme.

Desuden skal jeg har udbetalt over kr. 110.000,- i konkurrenceklaus
godtgørelse samtidig.

Spørgsmålet er så, hvordan jeg nemmes få de penge ud af min tidligere
arbejdergiver.

Fagforening, bestemt en mulighed, men nok for langsomt
Privat advokat, er nok ret dyrt, men en mulighed
Indgivelse af konkurs erklæring af virksomheden

Forslag modtages gerne

/AB

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 11-04-08 20:49

"ab" <ab@ab.dk> skrev:

> Fagforening, bestemt en mulighed, men nok for langsomt
> Privat advokat, er nok ret dyrt, men en mulighed
> Indgivelse af konkurs erklæring af virksomheden

Brug din fagforening. Det er næppe langsommere end hvis du selv fører
sagen. Og hvis du bruger din fagforening har du ikke selv omkostninger
i forbindelse med sagen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-04-08 22:32

"ab" <ab@ab.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Privat advokat, er nok ret dyrt, men en mulighed
> Indgivelse af konkurs erklæring af virksomheden

Brug din fagforening - du løber hurtigere tør for penge til advokat end de
gør ...

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer