Hjælp til at finde filmtitel
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-04-08 19:31

Det er en nyere film, maks 4-5 år gammel.
Det drejer sig om en ung (bank)mand (Englænder eller Amerikaner) der bliver
lokket til et land enten i Afrika eller mellemøsten, hvor en smuk pige vil
narre penge fra ham, under påskud af at det er til godgørende formål (hjælpe
børn eller sådan noget). Manden bliver så taget til fange, af en eller anden
"fremmed" magt (CIA eller noget lignende) og bliver torturreret under
forhør. Selve forhøret varer det meste af filmen.
Jeg kan ikke huske hvem der er med i filmen.

Hvilken film er det ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Andersen

Dato : 20-04-08 14:18

Den hedder "The game of terror" Laurence Fishburne, Ryan Phillip

per

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-04-08 14:35

Per Andersen wrote:
> Den hedder "The game of terror" Laurence Fishburne, Ryan Phillip

Super, tak for hjælpen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport