Deep pan pizza
Fra : Morten

Dato : 10-04-08 20:34

Hvordan laves en "rigtig"/"ægte" Deep pan pizza?

Jeg har prøvet at bestille en Deep Pan Pizza et par steder (jeg synes det er
svært at finde steder hvor de i det hele taget laver dem). Men de gange jeg
har bestilt det har det været med meget forskellige resultater.

Første gang synes jeg at den var helt perfekt - lige det jeg forbinder med
en deep pan pizza: Tyk og meget sprød bund/dej - både i kanten og selve
bunden, hvor fyldet næsten er "sunket" ned i selve pizzaen, hvis I forstår
hvad jeg mener Altså hele pizzaen er meget "fast" i det.

Anden gang var bestemt ingen succes (købt andet sted) - de kom den godt nok
i en pande da den blev bagt, men det var sådan set bare en alm. pizza med
lidt ekstra dej i bunden - slet ikke sprød og lækker som den første og
fyldet var nærmest delvist flydende (selvfølgeligt overdrevet at bruge
udtrykket flydende, men jeg synes alligevel at det er det udtryk der bedst
beskriver det, for den var slet ikke "fast" på samme måde som den første jeg
prøvede). Kanten var her højere end resten af pizzaen, det var den ikke på
den første rigtigt gode pizza, som var lige høj over det hele.

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 18:30

On Thu, 10 Apr 2008 21:34:04 +0200, "Morten"
<munk_jensen@FJERNyahoo.dk> wrote:

> [...]
>prøvede). Kanten var her højere end resten af pizzaen, det var den ikke på
>den første rigtigt gode pizza, som var lige høj over det hele.

Ved ikke hvordan den laves men personligt syntes jeg kun at Dominos og
Pizza Hut kan lave dem så de er spiselige.

/gubbi

Fra : Hauge

Dato : 11-04-08 18:34

gubbi wrote:
> Pizza Hut kan lave dem så de er spiselige.

Er de begyndt at lave spisebare pizzaer? Utroligt, måske man skulle prøve
dem igen.

/Hauge