DVA LT5 Kalkfilter
Fra : Padre

Dato : 09-04-08 19:25

Jeg har købt en ny espressomaskine, og overvejer at anskaffe et
kalkfilter som nedenstående for at forlænge espressomaskinens liv.

http://www.quahwa.dk/product.asp?product=113&sub=0&page=1

Er der nogen i gruppen, der har erfaring med sådan et filter? Jeg er
interesseret i om det er nemt at regenerere, og hvor lang tid, man kan
forvente, at det lever.

--
padre

Fra : Ole Andersen

Dato : 11-04-08 09:26

Jeg har ingen erfaring med filteret, men jeg forstår dit problem. I en del
år har jeg 1-2 gange årligt åbnet kedlen på min espressomaskine og fjernet
overraskende mange kalkkrystaller.