God københavnsk restaurant til 35-40 perso~
Fra : andersschroeder@gmai~

Dato : 08-04-08 12:21

Hej Alle,

vi skal fejre vores bryllup i august i København, og leder nu efter
det rette sted at holde festen - helst for os selv.

Vi håbede på steder som Café Benedict, men der var ikke plads til de
34 gæster vi får. Vi er normalt meget glade for steder i stil med Café
Fiasco (der ikke lejer det hele ud), Meyers Deli, Cofoco (for stort)
og Madklubben, men har svært ved at finde et sted som er stort nok
uden at vi skal dele det med andre - har fået foreslået Restaurant
Theodor, men det er for stort og sådan. Auberge er også en idé, men vi
kunne også godt tænke os at kunne se ud, da det trods alt er sommer og
muligvis godt vejr.

Har I nogle idéer?

Mvh
Anders

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 08-04-08 20:00

<andersschroeder@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Restaurant Luns er hamrende god, men jeg er ikke sikker på hvor mange pax
Jens har plads til, det er i omgenen af 30.....

Anders

http://spisdrik.blogspot.com
www.vinkritik.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 08-04-08 22:28

Anders skrev:

> vi skal fejre vores bryllup i august i København, og leder
> nu efter det rette sted at holde festen - helst for os selv.

Hvis I kan lide thaimad, var Thai Pan måske en idé:

· http://www.thaipan.dk/

Omsorgsfuld betjening og fremragende mad til små priser. Man
kan sidde både ude (søudsigt) og inde.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Gainsbourg

Dato : 09-04-08 14:09

Altså hvis det skal være det bedste, så skal I holde det på MR. De har pt.
ry for at være Københavns bedste restaurant - og jeg er helt enig. Der er
den perfekte balance mellem hyggelig og elegant og alt ned til den mindste
detalje er perfekt. De har så rigeligt fortjent deres Michelin stjerne og
jeg tror de fleste regner med, at de snart får een til. Jeg har spist på en
del michelin restauranter i København og ude i Europa, men MR er nok noget
af det bedste jeg har prøvet. Det er forholdsvist dyrt, men alle pengene
værd. De har, i øvrigt, private dining på 2. sal, hvor I vil kunne være
privat med jeres selskab.

http://www.mr-restaurant.dk/site.jsp

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : andersschroeder@gmai~

Dato : 10-04-08 02:24

God idé, men jeg tror ikke at budgettet holder til mere end 4-500 pr.
mand + vin/drikke...tak for forslaget alligevel

Fra : andersschroeder@gmai~

Dato : 06-05-08 01:01

Ok, nu var jeg vist også lidt for nærig - vi har omkring 800 / mand
med vin og sådan.

Fra : sofiaguntelberg@yaho~

Dato : 15-05-08 03:20

Hvad med sådan noget som cafe aporta på kgs nytorv? måske for småt?
men meget romantisk!
Ellers har molktes palæ nogle dejlige mindre sale.
Arbejdermuseet er også rigtig dejligt. De har et skønt lokale til
bryllup...

Fra : sofiaguntelberg@yaho~

Dato : 15-05-08 03:23

On 6 Maj, 09:01, andersschroe...@gmail.com wrote:
> Ok, nu var jeg vist også lidt for nærig - vi har omkring 800 / mand
> med vin og sådan.

eller måske http://www3.aok.dk/infosites/7846/7.html det ligger det
mest bedårende sted

Fra : andersschroeder@gmai~

Dato : 16-06-08 13:13

Ok, så er det besluttet, det endte med Saison i Hellerup -
festlokaler, men det hele ser meget fint ud.

Tak for hjælpen, alle sammen

Mvh
Anders