Ismaskine
Fra : ursula@.dk

Dato : 08-04-08 14:12

Jeg er ude efter at købe en ismaskine, men har ingen ide overhovedet om hvad
jeg skal vælge? Nogen af jer der har en? Kan anbefale en?

Fortæl fortæl *SS* Jeg er frygtelig is-sulten hihi..

Jeg har kigget på en billig en, men ved ikke om den er FOR billig. Hvad
mener i?
http://www.pixmania.com/dk/dk/621966/art/kenwood/ismaskine-im280.html

Håber nogen kan hjælpe.

Fra : Max

Dato : 08-04-08 14:20

Hej Ursula

> Jeg har kigget på en billig en, men ved ikke om den er FOR billig.

Hvorfor købe maskiner, fryseren egner sig fortrinneligt til at lave
is i, det eneste problem der er er tiden. En maskine som den
viste kan lave is på 15 minutter, men det kræver at man har
sørget for at få frosset køleelementet i forvejen. Mit ligger
altid i fryseren, så hvis ånden kommer over mig, ja så
spiser jeg is 20 minutter efter jeg har fået tanken, man kan
lige nå at bage pandekagerne.

--
Mvh Max

Fra : Jens Axel Soegaard

Dato : 08-04-08 15:26

ursula@.dk skrev:
> [...]
>
> Fortæl fortæl *SS* Jeg er frygtelig is-sulten hihi..
>
> Jeg har kigget på en billig en, men ved ikke om den er FOR billig. Hvad

Billedet ligner den, jeg har stående, og jeg er godt tilfreds.

Generelt fryder modellerne, hvor hele skålen kommer i fryseren
bedre end de modeller, hvor kun bundskiven forfryses.

Men æh - overvej at finde et andet sted end Pixmania.

http://groups.google.com/group/dk.forbruger/search?q=pixmania&start=0&scoring=d&

--
Jens Axel Søgaard

Fra : ursula@.dk

Dato : 08-04-08 16:47

> [...]
> bedre end de modeller, hvor kun bundskiven forfryses.
>
> Men æh - overvej at finde et andet sted end Pixmania.

Tak for det.

Jeg har fundet samme model i Punkt1 til 399,- Så jeg tror jeg smutter inden
om i morgen og ser på dyret

Ursula

Fra : Max

Dato : 08-04-08 18:25

Hej Ursula

> Jeg har fundet samme model i Punkt1 til 399,- Så jeg tror jeg
> smutter inden om i morgen og ser på dyret

Hvor i landet bor du ?

--
Mvh Max

Fra : ursula@.dk

Dato : 08-04-08 18:43

> Hej Ursula

> Hvor i landet bor du ?
>
> --
> Mvh Max

Fr.havn - hvad da?

Ursula

Fra : Max

Dato : 08-04-08 18:45

Hej Ursula

> Fr.havn - hvad da?

Havde du boet i nærheden af Horsens kunne du have
lånt min maskine og prøvet med den.

--
Mvh Max

Fra : Jens Axel Soegaard

Dato : 08-04-08 19:17

ursula@.dk skrev:

> Jeg har fundet samme model i Punkt1 til 399,- Så jeg tror jeg smutter inden
> om i morgen og ser på dyret

Forresten, bogen "The Perfect Scoop" er fuld af både gode råd og
opskrifter.

http://www.davidlebovitz.com/archives/2007/03/the_perfect_sco.html

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Linde

Dato : 10-04-08 16:45

"Jens Axel Soegaard" <invalid@soegaard.net> skrev i meddelelsen

> Men æh - overvej at finde et andet sted end Pixmania.
>
> http://groups.google.com/group/dk.forbruger/search?q=pixmania&start=0&scoring=d&

Jeg ved godt, at mange har haft dårlige oplevelser med pixmania...og gerne
udbreder sig om det, og det er også fint. Men for mit eget vedkommende har
jeg handlet der 3 gange, alle gange var det større forbrugsgoder, og jeg har
ikke haft nogen problemer med det overhovedet. Levering og service har været
helt i top, ligesom jeg ville forvente det af en danske velrenommeret
webshop. Mon ikke man kun hører om de dårlige erfaringer ud af utroligt
mange handler, hvilket får det til at fremstå som en specielt dårlig shop.

Det er ikke for at starte en diskussion om pixmania, jeg synes bare jeg
ville nævne det modsatte af hvad man hører ofte.

Mvh
Linde

Fra : Jens Axel Soegaard

Dato : 10-04-08 17:25

Linde skrev:

> Det er ikke for at starte en diskussion om pixmania, jeg synes bare jeg
> ville nævne det modsatte af hvad man hører ofte.

Hvis jeg har forstået ret, så er der ofte problem, når byttes
eller repareres.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/05/02102331.htm

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Max

Dato : 10-04-08 18:22

Hej Linde

> Det er ikke for at starte en diskussion om pixmania, jeg synes bare
> jeg ville nævne det modsatte af hvad man hører ofte.

Man høre da aldrig nogen klage over selve handlen med Pixmania,
derimod er der en del der klager når de prøver at køre en reklama-
tionssag mod dem.

--
Mvh Max

Fra : Anders Truelsen

Dato : 09-04-08 01:06

Hej Ursula

Har en Gelato Chef 2200 med kompressor, det virker uendeligt meget
bedre end 'fryseelement' modellerne.
Købt her: http://www.eisbaron.com/shop/product_info.php/info/p6_Chef-2200.html

mvh.
/a

Fra : ursula@.dk

Dato : 12-04-08 09:52

Jeg har fået købt en ismaskine. De havde ikke flere af den kenwood jeg var
ude efter men fik en phillips til samme pris. Den er afprøvet, og godkendt.
I aften skal vi have daimis til dessert...Uhmm

Tak for jeres svar .o)

God weekend

Ursula