Hvaf'n film, japansk-australsk?
Fra : Peter Loumann

Dato : 10-04-08 21:38

Japansk-australsk road-movie:

Ung nygift japansk kvinde (dejlig tøs!) forlader lige efter brylluppet sin
japanske bankmand, ender i Australien, møder sød australsk glatnakke. De
kører gennem landet for at besøge hans gamle far på en øde og nedslidt
gård, derfra til stranden. Den forsmåede og bedragne japanske ægtemand
forvandler sig til den sorte hævner, drøner efter dem på stor kværn med
stor gøb. Ender ikke godt.

Fin film! Jeg troede den hed 'Heaven is burning', men det får jeg ikke
nogen hits på. Kan nogen hjælpe med titel og de to hovedrolleindehavere?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Holst

Dato : 10-04-08 21:42

Peter Loumann wrote:

> [...]
>
> Fin film! Jeg troede den hed 'Heaven is burning', men det får jeg ikke
> nogen hits på. Kan nogen hjælpe med titel og de to hovedrolleindehavere?

Tjah, indtaster man "Heaven is burning" i IMDb og i Google, så dukker
"Heaven's Burning" op som første hit i begge.

Meget tyder på, det er denne film, du søger.

Her er et link:

http://www.imdb.com/title/tt0119272/

Måske skulle du finde en bedre søgemaskine end den, du bruger i dag.

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-04-08 21:52

On Thu, 10 Apr 2008 22:42:17 +0200, Holst wrote:

> indtaster man "Heaven is burning" i IMDb og i Google, så dukker
> "Heaven's Burning" op som første hit i begge.

Heureka! Jeg ved sku'tte hva' der gik galt her.

> Meget tyder på, det er denne film, du søger.

> Her er et link:

> http://www.imdb.com/title/tt0119272/

Jep! Tak!

http://huse-i-naestved.dk