Hvor er Mr. Goodbar?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-04-08 15:50

Nogen som ved, om "Looking for Mr. Goodbar" (1977) nogensinde har været
udgivet i Danmark på vhs? Nok næppe på dvd, men måske?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jesper

Dato : 12-04-08 20:22

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Nogen som ved, om "Looking for Mr. Goodbar" (1977) nogensinde har været
> udgivet i Danmark på vhs? Nok næppe på dvd, men måske?

Tja..nu har den været på TV lige for nyeligt.
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-04-08 01:29

Jesper skrev:

> Tja..nu har den været på TV lige for nyeligt.

Vil du løfte sløret for hvilken station som sendte den? Og for hvilket
format den var i?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-04-08 01:42

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Vil du løfte sløret for hvilken station som sendte den? Og for hvilket
> format den var i?

Jeg mener det var TV2

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-04-08 07:44

Jesper skrev:

> Jeg mener det var TV2

Det var det ikke, siger TV 2. Har andre andre bud?

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-04-08 10:09

Jørgen Grandt wrote:

> Det var det ikke, siger TV 2. Har andre andre bud?

Jeg kan ikke mindes at have set filmtitlen i de senest mange ugers
TV-programmer, men dels har jeg ikke perfekt hukommelse, og dels er det
ikke en titel jeg ville have hæftet mig ved (det lyder umiddelbart som
et drama, og dem undgår jeg normalt som pesten), og dels er det muligt
at den har været opført under en oversat titel.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org