FlammeCitron-forståelse
Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 11:38

Fl ammens ringe pli=situatoinsfornemmelse

Med "Flammen" tænker jeg ikke på den løbeild i Paris London som
hærværkspsykopater søger at slukke fordi de har et mindreværdskompleks mod
Kina og ved at økonomisk boycot vil dømme EU til middelalder - vi er mere
afhængig af Kinas dygtighed end de er af vor købelyst

Flammen var en massemorder som inden godhedsindustrien ledte ham til mord
var sabotør, hvilket kunne undskyldes, selvom det af indlysende grunde ikke
ville kunne korte WW2 med mange sekunder

Toneangivende kredste i DK havde værdsat at Scavenius 's Tyskerkurs i WW1
havde gjort danskerne til stenrige gullashbaroner eller
gullashbaronassistenter og det samme opnåede DK via Scavenius, Stauning og
Chr10 ved samarbejdspolitiken.1940-45

Hvis vi ved befrielsen havde et ubeskadiget prodktionsapparat, mens der var
sønderbombet andetsteds, ville vi overgå det mega-wirtschaftswunder vi
havde oplevet 1914-18 og efterkrigsårene dengang.

Men sabotørerne var kommunister og besjælet af destruktion - samme lyst til
at gøre landet fattigt som Hitler beskyldes for vedr Tyskland havde BOPA og
Holger Danske vedr københavnsk industri

S var et klogt parti dengang - da statsministeren anbefalede i en radiotale
kort efter Staunings død, at sabotører anmeldtes til politiet

Desværre havde de ikke situationsforenmmelse og pli nok til at tage hensyn
til medborgerne og rette skytset mod tyskerne. De var kortsigtede egoister
og lykkeriddere med syg voldslyst. I krig kan sådanne være gavnlige. Men vi
var aldrig i krig, heller ikke efter 29.8.43
De turde kun myrde danskere, hvilket ikke var nær så farligt.

Italien kæmpede på tysk side 1939-45 og blev ikke straffet ved fx at komme
en måned senere i FN eller Nato end Danmark.
Så hvad gavn havde vi af de såkaldte stikker-likvideringer?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-04-08 12:28

Bo Warming wrote:
> [...]
> var sabotør, hvilket kunne undskyldes, selvom det af indlysende grunde ikke
> ville kunne korte WW2 med mange sekunder

Den film fik godt nok trykket på nogle knapper hos dig

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 14:02

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Den film fik godt nok trykket på nogle knapper hos dig

At jeg leger Rasmus Modsat eller "Djævelens Advokat" til fordel for
tyskerne, er kun interessant derved at ingen kan sætte fingeren på noget
usandt i min argumentation

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-08 20:04

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Den film fik godt nok trykket på nogle knapper hos dig

Der er også meget godt ved filmen - bl.a. at plakaterne lader Flammen
reklamere for cigaretrygning

34% af cigaretter ryges af kinesere og at de således har dobbelt forbrug af
os gir dem ikke mere lungekræft.