Richard Widmark
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-04-08 22:42

Opdagede ved et tilfælde, Richard Widmark døde for nylig. Endnu en af de
gamle er sadlet af og har lagt skiltet. Han var næsten altid god.

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Morten Steen

Dato : 08-04-08 08:23

> Opdagede ved et tilfælde, Richard Widmark døde for nylig. Endnu en af de
> gamle er sadlet af og har lagt skiltet. Han var næsten altid god.

Ja, der ryger lidt for mange p.t. Widmark, Roy Scheider, Charlton Heston. En
skam.

Personligt husker jeg Widmark bedst fra "The Swarm", som er en af mine
guilty pleasures. Har ikke tal på hvor mange gange jeg så den på Betamax i
løbet af min barndom i 80'erne. Fed film, og Widmark er som altid god!

Morten