Charlton Heston, 1924 - 2008
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-04-08 05:23

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-04-08 08:22

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> http://www.msnbc.msn.com/id/23975503/

Gad vide, om han havde sit gevær i hånden.

Per V

--
"Jesper er større end vores æbletræ, men alle er større end en
tallerken." Bastian, 5½ år

Fra : Max

Dato : 06-04-08 08:29

Hej Per

> Gad vide, om han havde sit gevær i hånden.

Tavlerne var vel mere passende, må han hvile i fred.

--
Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-08 15:07

> Gad vide, om han havde sit gevær i hånden.

NRA kæmpede for en grundlov der holdt voldskriminalieten nede i mange år.

Langt flere af de sortes mord på medamerikanere havde ramt hvide, hvis ikke
hvide havde haft så mange skydevåben.

Bowling for Columbine gjorde ikke Heston til grin, som TV2 påstår

Snart har vi et Danmark med næsten så mange muslimer som danskere og med
skydevåben hos næsten alle muslimer - det bliver ikke sjovt
Udvisning bør ramme også de der er blevet statsborgere men bryder lov om
våbentilladelse

Masser af dødsstraffe er ikke en god ide, men nogle få kan overvejes - og
aflivning efter dom er bedre end privatiseret aflivning. Men politiet kan jo
ikke være overalt

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 06-04-08 09:16

Thomas Hejl Pilgaard skrev:

> http://www.msnbc.msn.com/id/23975503/

[Charlton Heston]

Nyd ham lige i denne strandscene med "Statue of Liberty"
fra "Planet of the Apes", (Franklin J. Schaffner, 1968):

http://www.youtube.com/watch?v=Cmw6Jne0tAQ

--
Herluf :·)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-04-08 15:41

Herluf Holdt, 3140 skrev bl.a.:

> Nyd ham lige i denne strandscene med "Statue of Liberty"
> fra "Planet of the Apes", (Franklin J. Schaffner, 1968):

Jeg var aldrig særlig vild med Heston, selvom han var god både som
Ben-Hur og som Taylor. Endnu i dag husker jeg tydeligt det visuelle chok
vi fik i Palladium for 40 år siden, da man så "Abernes planet" første
gang. Tyve år efter kunne jeg atter få tissemyrepatter på armene, når
filmens sidste scene tonede ud.

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-04-08 16:46

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> første gang. Tyve år efter kunne jeg atter få tissemyrepatter på
> armene, når filmens sidste scene tonede ud.

Heston var faktisk forbavsende god og tvetydigt kattevenlig som Richelieu i
Lesters "De tre musketerer".

Og så ser jeg på Imdb, at han guddødemig debuterede som Peer Gynt i 1941, 17
år gammel. DEN måtte de godt genudsende!

Per V

Fra : mr_in70mm@hotmail.co~

Dato : 11-04-08 01:05

http://www.in70mm.com/news/2008/heston/index.htm

Et par ord fra Rick Mitchell og nogle classiske annoncer fra arkivet

Thomas
www.in70mm.com

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-04-08 12:47

<mr_in70mm@hotmail.com> skrev bl.a.:

> Et par ord fra Rick Mitchell og nogle classiske annoncer fra arkivet

Hvem er Rick Mitchell, og hvad har han med de 'classiske' annoncer fra
arkivet at gøre?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : mr_in70mm@hotmail.co~