Anbefaling
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 19:00

Vil lige anbefale en film der kommer på TV3+ i aften (nat) kl. 01.25. Den
hedder Still Crazy og jeg har efterhånden set den en del gange (har den på
DVD) og den bliver ikke dårligere af et gensyn. Men jeg synes den er utrolig
godt spillet, og handlingen er kanon. Og SJOV.
http://www.imdb.com/title/tt0149151/

Mvh Martin

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-04-08 01:55

Martin F. Nygaard wrote:
> [...]
> DVD) og den bliver ikke dårligere af et gensyn. Men jeg synes den er utrolig
> godt spillet, og handlingen er kanon. Og SJOV.

Til gengæld vil jeg afbetale TV3+ som helhed, for selv om de i
TV-programmet havde lovet at vise "The Thin Red Line" efter ovenfor
nævnte, så valgte de at nøjes med at vise halvdene af filmen, og det kan
jo ikke bruges til noget.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-04-08 09:42

Peter Knutsen skrev blandt andet:

> Til gengæld vil jeg afbetale TV3+ som helhed,

Skal det være over 12, 24 eller 36 måneder? 6 måneder rentefrit? Eller
en løbende konto? Kanske sådan som min gamle chef sagde: "På afb uden
udb".

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-04-08 13:43

Jørgen Grandt wrote:

> Skal det være over 12, 24 eller 36 måneder? 6 måneder rentefrit? Eller
> en løbende konto? Kanske sådan som min gamle chef sagde: "På afb uden udb".

Ja, der skulle have stået afbefale, med "f"...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 05-04-08 13:48

Peter Knutsen wrote:

> Ja, der skulle have stået afbefale, med "f"...

Hvad betyder det?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-04-08 18:28

Erik Olsen DK wrote:

> Hvad betyder det?

Det er du den mindste smule i tvivl om?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 05-04-08 18:40

Peter Knutsen wrote:

> Det er du den mindste smule i tvivl om?

Naturligvis. Det er ikke et ord jeg har set før.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-04-08 21:57

Erik Olsen DK wrote:

> Naturligvis. Det er ikke et ord jeg har set før.

Det er nok et råd, jeg ville afbefale at bruge, fordi det så meget ligner en
slåfejl, der kunne betyde det modsatte. Hvad er der i vejen med det gode
danske ord "fraråde"?

Per V

--
"Jesper er større end vores æbletræ, men alle er større end en
tallerken." Bastian, 5½ år

Fra : Jubii

Dato : 05-04-08 13:50

Peter Knutsen wrote:

> Ja, der skulle have stået afbefale, med "f"...

Jeg vil også afbefale tv3 reklamekanalerne.