Trepol emhætte
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 19:11

Hejsa

Vi har kig på en Trepol emhætte, men er i tvivl om, om den er så effektiv
som de siger. Kan det betale sig at give 24.000 kr for en emhætte?
Har I positive eller negative erfaringer med Trepol emhætter med
cyklonteknologi?

Mvh. Diana Jensen

Fra : Nielsen

Dato : 09-04-08 21:00

"Diana Jensen" <diana (a) steen-jensen.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Vi har kig på en Trepol emhætte, men er i tvivl om, om den er så effektiv
> som de siger. Kan det betale sig at give 24.000 kr for en emhætte?

Det bestemmer du vel? Jeg ville mene nej.

> Har I positive eller negative erfaringer med Trepol emhætter med
> cyklonteknologi?

Det virker ok - men en emhætte til 1000;- virker også. Jeg har prøvet begge
(i forskellige køkkener). Den billige larmer sikkert mere, men så er der jo
til gengæld råd til at spise ude en gang imellem?

/Thomas

Fra : Torben

Dato : 09-04-08 21:52

"Diana Jensen" <diana (a) steen-jensen.dk> wrote in message
> [...]
> som de siger. Kan det betale sig at give 24.000 kr for en emhætte?
> Har I positive eller negative erfaringer med Trepol emhætter med

Jeg har en Trepol, er super glad for den, med en 1000 M3 motor monteret inde
i væggen, den siger næsten ingenting og suger fantastisk. Det er den model
uden skærm jeg har over en 80 cm. bred kogeplade, den napper det meste, er
nem at rengøre.

-Torben

Fra : Anton

Dato : 09-04-08 22:17

> [...]
> inde i væggen, den siger næsten ingenting og suger fantastisk. Det er den
> model uden skærm jeg har over en 80 cm. bred kogeplade, den napper det

Det kan jeg kun tilslutte mig.
Har en magen til over 70 cm kogeplade og motor i væg, suger det den skal på
lav hastighed uden for meget larm.
Og så er den jo pæn og fylder ikke for meget.
Den koster så omkring 10000,- med motor.

/Anton

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 13:15

"Anton" <antonGiraf@jaste.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på lav hastighed uden for meget larm.
> Og så er den jo pæn og fylder ikke for meget.
> Den koster så omkring 10000,- med motor.

Hej

Mange tak for svarene, vi har nu bestemt, at det er en Trepol vi skal have.

Mvh. Diana Jensen