Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografiske podcasts (+)
Fra : Per Falkjær

Dato : 09-04-08 20:52

Efter at Hans Kruse havde gjort opmærksom på "History of Photography"
afsøgte jeg lige iTunes for om der skulle være andet, der var værd at
høre. Jeg er blevet meget glad for at lytte til:

- This week in Photography - er nu oppe på episode 10 og der bliver også
lavet nogle korte videoklip, med forklaring om fx. histogram og HDR.

- Pro Photography Show - en amerikansk bryllupsfotograf, som med glæde
deler ud af sin viden.

Noget som ikke har med foto at gøre, men som er en MEGET interessant
udsendelse er såmænd fra Harddiske fra Danmarks Radio.

God forbøjelse & hilsen - Per

PS: Er du historisk/politisk interesseret må du altså også bare høre
Uffe Ellemanns - Vejen jeg valgte - alle 10 afsnit lige interessante.

PPS: Vil du gerne i gang med høre podcast kan det gøres nemt på din PC
eller på en bærbar medieafspiller via overførsel fra din PC.
Der ligger en god vejledning på www.DR.dk/podcast