Camaro Seamless 5 mm - hvor?
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 10-04-08 08:09

Hej,

Jeg har prøvet at støve en Camaro Seamless 5 mm våddragt str. 94 eller 50
op, men det er ikke lykkedes endnu :-|

Er der nogen, der kender forhandlere, som kunne ligge inde med sådan en? Jeg
har prøvet Amager Dykkercenter, WaterWear og ESA Dykkercenter. Er der andre
Camaro-forhandlere i DK?

Mvh. Uffe

Fra : Mila018@gmail.com

Dato : 12-04-08 09:37

On 10 Apr., 09:09, "news.cybercity.dk"
<uzeuthen_remove_t...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> har prøvet Amager Dykkercenter, WaterWear og ESA Dykkercenter. Er der andre

Kan desværre ikke helt hjælpe dig, men hvorfor ikke bare købe den i 7
mm. Købte den selv sidste år i 7mm og selv på bali med 29 gr varmt
vand frøs jeg lidt efter 3 dyk. Fryser dog let.

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 12-04-08 17:28

Jeg har allerede en 7 mm (og en 3 mmm Camaro). 5 mm var egentlig bare for at
få mere bevægelighed, mindre opdrift og lavere rejsevægt. Jeg ville helst
dykke i 3 mm, men når vandet er under 26 grader synes jeg også det bliver
for koldt i længden.