WGS84 position Irevik og Bonita søges
Fra : Torben

Dato : 09-04-08 17:48

Hvis nogle har disse, fra egen hånd evt. vil jeg være taknemmlig, skal
derover på weekend sidst i maj start juni. Andre forslag til vrag i
umiddelbar nærhed af trelleborg, man bør besøge modtages med kyshånd, gerne
20 - 40 meter.

-Torben

Fra : Thomas og Heidi

Dato : 09-04-08 21:24

Vraget ARES er da et gansake fint vrag, og det ligger vel ca 20 min sejllads
fra Trelleborg. Søg evt i Vrag-guiden.

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-04-08 13:41

Bonita 55:13,502 13:14,422
Irevik 55:17,126 13:06,179
Ares 55:17,156 13:10,695
Dalemoor 55:10,080 13:38,308
Hollænderen 55:13,596 13:17,581 (hvis man er til lidt pindebrænde)

Alt i WGS84

--
Henrik Manley
http://bends.dk, email: m@nley.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-04-08 21:33

Motorskonnerten Ida på position: 55.12.768 - 13.17.346, et meget flot vrag,
læs evt: http://www.vrag.dk/vrag/ida.html

mvh. Allan Jensen

Fra : Torben

Dato : 11-04-08 06:42

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> wrote in message
> [...]
> derover på weekend sidst i maj start juni. Andre forslag til vrag i
> umiddelbar nærhed af trelleborg, man bør besøge modtages med kyshånd,

Mange tak skal i have

-Torben