Flybilletter til MSY/BTR
Fra : Bjarne

Dato : 05-04-08 10:20

Er der nogen, som har et tip til, hvordan jeg kan finde flybillet til
Louisiana ca. midt i august og hjem ca. en uge senere billigere end de
over 7.000 kr. jeg finder den til?

Det skal helst være fra Billund. Hamburg eller København er ikke
udelukket, men skal være betydeligt billigere end fra Billund for at
være med i sammenligningen.

Jeg undrer mig også over, om det kan betale sig at vente og holde øje
med priserne eller jeg bør slå til nu?

vh

Bjarne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-04-08 12:24

Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> wrote in news:47f7443a$0$2096
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er der nogen, som har et tip til, hvordan jeg kan finde flybillet til
> Louisiana ca. midt i august og hjem ca. en uge senere billigere end de
> over 7.000 kr. jeg finder den til?

Bedste bud er at kontakte KLM. Så vidt jeg kan se er det eneste flyselskab
der flyver det meste af strækningen selv og har samarbejdspartnere på
resten. Det giver en god chance for at de kan skrue det billigste tilbud
sammen til dig.

Umiddelbart kunne jeg finde BLL-MSY ud 17. august hjem 25. august til
5.400,- inkl. tax. tjek klm.dk

Fra : Bjarne

Dato : 05-04-08 19:25

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
> sammen til dig.
>
> Umiddelbart kunne jeg finde BLL-MSY ud 17. august hjem 25. august til
Mange tak.

Det gav faktisk bedre resultater end de søgemaskiner, jeg har brugt.
Jeg vil overveje den forbindelse.

vh
Bjarne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-04-08 20:26

> Jeg vil overveje den forbindelse.

Sørg for god tid i Amsterdam. KLM er notorisk berygtede for ikke at kunne
få bagagen med videre fra Amsterdam, og det ville være trist ved så kort et
ophold.

Fra : Bjarne

Dato : 08-04-08 03:20

On 5 Apr., 11:19, Bjarne <alvar.hanso...@gmail.com> wrote:

> [...]
> være med i sammenligningen.
>
> Jeg undrer mig også over, om det kan betale sig at vente og holde øje

Jeg skal selv derover i august og jeg overvejer kraftigt at flyve
Miami i stedet for, 3995,- og leje en bil og smide den af i New
Orleans eller hvad man nu finder på. Den nominerede køretid er 12
timer så man kan gøre en lille tur ud af det også... Om ikke andet kan
man garanteret flyve billig til MSY fra Miami... Og det er KBH til
Miami jeg kommer til at anvende.

mvh
Bjarne