Endnu en film efterlyses.
Fra : Bjarne K.

Dato : 02-04-08 19:29

Så for et år (ca) et lille morsomt klip, som jeg i første omgang troede var
noget humor fremstillet til internettet, men efterfølgende mener jeg at have
fundet ud af at det er en film. Sikkert af typen "morsomme" amerikanske
ungdomsfilm.

Klippet jeg har set: Man ser en ung knøs lave en forretningsaftale med
nogle meget flotte piger i et tysk bordel. Han vil gerne have den helt
store tur, men en af pigerne anbefaler ham, at han kan få en stop password
han kan sige hvis det bliver for meget for ham. Men da det jo er nogle
flotte piger mener han ikke det bliver nødvendigt, men går dog med til at de
skriver passwordet på en seddel, som han stikker i skjortelommen.
Efterfølgende bliver han bundet til et agregat, og så er det det går helt
galt, og han får virkelig brug for passwordet, som han jo ikke kan få fat i
fordi det ligger i skjortelommen.

Skal nok lade være med at udpensle hvilken "pakke" det er, han uvidende har
fået bestilt, med mindre det altså er nødvendigt for at finde titlen

Hvad hedder filmen ?

Bjarne K.

Fra : John Hinge

Dato : 03-04-08 09:11

On 02 apr 2008 Bjarne K. was heard to say:

> Hvad hedder filmen ?

Ku det være Eurotrip ? Jeg mener svagt at erindre der er en der
der dummer sig med nogle professionelle pigeri filmen..
Her er et billede der endda rammer din beskrivelse tror jeg :
http://www.imdb.com/media/rm97818880/tt0356150

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-04-08 12:40

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> [...]
> der dummer sig med nogle professionelle pigeri filmen..
> Her er et billede der endda rammer din beskrivelse tror jeg :

Jep det er den. Hold op hvor er folk i denne gruppe dygtige.

Med venlig hilsen

Bjarne K.