Hvilke film er disse klip fra?
Fra : Mr D

Dato : 01-04-08 21:43

Fra : Silver

Dato : 01-04-08 21:52

> Nogen som ved det?

Sakset fra about this video lige til højre for den.....

In the movie Wheels on Meals, Jackie Chan and 6 time kickboxing world
champion Benny "The Jet" Urquidez squared off in one of the most legendary
fights ever created.

Smart ikke?....

Silver.

Fra : Mr D

Dato : 02-04-08 21:47

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> In the movie Wheels on Meals, Jackie Chan and 6 time kickboxing world
> champion Benny "The Jet" Urquidez squared off in one of the most legendary

Mange tak for svaret, og så fik jeg lige en "smæder" med i købet helt uden
beregning - og tak for den også.

Jeg havde set efter titlen, og jeg kiggede flere gange for at være sikker
på, at den ikke stod på siden, inden jeg spurgte herinde... og så stod den
der alligevel!

Nå, men den titel siger mig absolut ingenting. Kan den hedde noget andet på
dansk? Eller har jeg bar aldrig hørt noget om den film før?

simon

Fra : Silver

Dato : 02-04-08 22:23

> Nå, men den titel siger mig absolut ingenting. Kan den hedde noget andet
> på
> dansk? Eller har jeg bar aldrig hørt noget om den film før?

Uha....den er straks værre, det er jo tilsyneladende en gammel 70'er
film...måske kan man søge på Jackie Chan i danske onlinefilm sider og der
finde en titel?....kan da lige gøre et forsøg, hvis det lykkedes skriver jeg
igen.

Mvh
Silver

Fra : Silver

Dato : 02-04-08 22:28

Hejsa Mr. D.

Værsåartig!

Wheels on Meals (1984) Dansk titel: Beskytteren 2

Her er hjemmesiden:

http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=12068165026

Den udkommer tilsyneladende her d. 7 april 2008 :).

Syntes ellers den lignede noget fra 70'erne...

Mvh
Silver.

Fra : Morten Steen

Dato : 03-04-08 14:46

> Wheels on Meals (1984) Dansk titel: Beskytteren 2

Jeg vil godt vædde med den bare hed Beskytteren, da den kunne lejes på Beta
i gamle dage. :) Aner ikke hvor det 2-tal kommer fra... især ikke når der
aldrig er lavet en 1'er!

Morten

Fra : Brian K

Dato : 04-04-08 00:19

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, men den titel siger mig absolut ingenting. Kan den hedde noget andet
> på dansk? Eller har jeg bar aldrig hørt noget om den film før?

Also Known As (AKA)
Cena a sorpresa Italy (video title)
Comidas a domicilio Spain
Jackie Chan - Powerman West Germany (TV title)
Klotsopatinadas, O Greece (DVD title)
Million Dollar Heiress (undefined)
Mistero del conte Lobos, Il Italy
Powerman West Germany (video title)
Spanish Connection India (English title)
Spartan X (undefined)
Supercamorristas, Los Spain
Tupla-karate juustolla Finland
Weapon X (undefined)
Wheels on Meals Hong Kong (English title

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 22:04

Mr D wrote:

> Nogen som ved det?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zhXwPQU1iNo&feature=related

Til højre for filmene på YouTube står der ofte noget tekst. I dette
tilfælde står der også filmtitlen.

> http://www.youtube.com/watch?v=Z1eFdUSnaQM&feature=related

Det gør der så dog ikke for denne.

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 22:09

Holst wrote:

> Det gør der så dog ikke for denne.

Nu er jeg ikke den store Trekkie, men kigger man på logoet på fyrens
trøje, er vi så ikke ovre i noget Star Trek?

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 22:10

Holst wrote:

> Nu er jeg ikke den store Trekkie, men kigger man på logoet på fyrens
> trøje, er vi så ikke ovre i noget Star Trek?

Det er vi nemlig:

http://www.imdb.com/media/rm2877528064/tt0060028

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 22:14

Holst wrote:

> Det er vi nemlig:
>
> http://www.imdb.com/media/rm2877528064/tt0060028

Og sandsynligvis dette afsnit:

http://www.imdb.com/title/tt0708418/

Jeg var godt klar over, at Star Trek er noget crap, men jeg var faktisk
ikke klar over, at det var så dårligt ...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-04-08 01:26

Hej!

Holst wrote:
> Jeg var godt klar over, at Star Trek er noget crap, men jeg var faktisk
> ikke klar over, at det var så dårligt ...

Hehe, de fleste fans af StarTrek vil også indrømme, at dette er dårligt :)

Se hellere noget ST: Voyager eller The Next Generation. Underholdning for hele
familien (eller ihverfald den mandlige del ).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 02-04-08 02:25

On Wed, 02 Apr 2008 02:26:26 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Hehe, de fleste fans af StarTrek vil også indrømme, at dette er dårligt :)

The special defects of that show has got to be worth a couple of pages
in somebody's book!

>Se hellere noget ST: Voyager eller The Next Generation. Underholdning for hele
>familien (eller ihverfald den mandlige del ).

Deep Space Nine (DS9) og Enterprise bør også nævnes, synes jeg.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-04-08 17:08

Hej!

Martin Mose Larsen wrote:
> Deep Space Nine (DS9) og Enterprise bør også nævnes, synes jeg.

Og ST 1-10 filmene

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-04-08 14:37

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Se hellere noget ST: Voyager eller The Next Generation. Underholdning for
> hele familien (eller ihverfald den mandlige del ).

Voyager er da en skidt anbefaling, især hvis man vil prøve at overbevise
nogen om at Star Trek rent faktisk er godt.

;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-04-08 15:23

Hej!

Peter Larsen wrote:
> Voyager er da en skidt anbefaling, især hvis man vil prøve at overbevise
> nogen om at Star Trek rent faktisk er godt. ;)

Var også skeptisk i starten, men efter 7 sæsoner var jeg hooked

Kan faktisk lide alt StarTrek lige pånær TOS.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 15:19

> http://www.youtube.com/watch?v=Z1eFdUSnaQM&feature=related

Det var da noget af det værste jeg har set i en Star trek film, ved ikke
lige hvilken film eller episode.

kimila

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 02-04-08 19:03

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote:

>Det var da noget af det værste jeg har set i en Star trek film, ved ikke
>lige hvilken film eller episode.

Der kan vel ikke være tvivl om at det er TOS - The Original Series?

Og så gætter jeg på denne episode: http://www.imdb.com/title/tt0708418/

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-04-08 20:33

Ove Kjeldgaard skrev:

> Der kan vel ikke være tvivl om at det er TOS - The Original Series?

Nej, det kan der ikke være tvivl om.

> Og så gætter jeg på denne episode: http://www.imdb.com/title/tt0708418/

I 1987 var jeg teenager og boede jeg i USA, mens både den gamle og den
nye tvserie blev sendt. Jeg var overhovedet ikke i tvivl om, at den
gamle serie var langt bedre end den nye.

Den gamle, som klippet er fra, havde langt mere stemning, psykologi og
empati, end den nye, som virkede kold og mere technofikseret. Samtidig
skildrede den gamle mødet med fremmede verdener og væsener fra på
filosofisk, psykologisk og etisk niveau, hvor den nye efter min mening
slet ikke ikke kunne være med.

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-04-08 22:44

Den 02-04-08 21.33 skrev Mikkel Moldrup-Lakjer følgende:

> Den gamle, som klippet er fra, havde langt mere stemning, psykologi og
> empati, end den nye, som virkede kold og mere technofikseret.

Og mere humor - især i samspillet mellem Bones og Spock. Til gengæld var
effekterne ikke noget at råbe hurra for, men det var jo generelt for den
tid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.