Navn på gammel amerikansk film ?
Fra : Studio S

Dato : 01-04-08 18:55

Jeg så en sjov film for rigtig mange år siden. Den omhandlede et
jetset-ægtepar som levede et ualmindeligt muntert liv. De kørte galt i en
bil, døde, men genopstod som spøgelser. De sætter sig så for at gøre livet
muntert for et andet ældre ægtepar. Det er en sort/hvidfilm og jeg mener den
er med nogle ret kendte skuespillere. Nogen der kender den ?

Kh
Bjørn

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-04-08 18:47

Studio S wrote:
> [...]
> gøre livet muntert for et andet ældre ægtepar. Det er en
> sort/hvidfilm og jeg mener den er med nogle ret kendte skuespillere.
Det kunne være "Topper" med Cary Grant.

Per V

--
"Jesper er større end vores æbletræ, men alle er større end en
tallerken." Bastian, 5½ år

Fra : Studio S

Dato : 05-04-08 17:52

Hej Per
Super tak. Det var lige præcis hvad jeg ledte efter. Og jeg fandt ud af at
den var lagt ud på youtube, så man kunne se den der. Cary Grant er sej!

Kh
Bjørn