Køb af Blu-Ray film
Fra : Xalo

Dato : 01-04-08 01:12

Er der nogen som kender et godt sted på nettet hvor man kan købe Blu-Ray
film til en rimelig pris ??

Dvdoo.dk er for dyrt de koster fra 279,- .....men det skulle findes
billigere.

På forhånd tak

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 01:16

Xalo kom med denne ide:

http://www.coolshop.dk/catalog/index.php?cPath=152&osCsid=6d0628f139b8ffc4f8661ec3392e955d

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : René Lønstrup

Dato : 01-04-08 17:51

"Xalo" <dogande@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen som kender et godt sted på nettet hvor man kan købe Blu-Ray
> film til en rimelig pris ??
>
> Dvdoo.dk er for dyrt de koster fra 279,- .....men det skulle findes
> billigere.

Det er, med meget få undtagelser, generelt alt for dyrt at købe nye Blu-ray
/ HD DVD film i Danmark. Derfor handler jeg stortset altid fra udlandet.

- Dem jeg bruger mest, i prioriteret rækkefølge:
amazon.com
amazon.co.uk
dvd.co.uk
dvdcity.dk