Database fra Word 2002 ubrugelig i 2007?
Fra : Preben Boch

Dato : 08-04-08 13:44

Hej
Jeg oprettede en meget stor database i Word (Office XP Pro 2002) med
informationer om mere end 600 planter.
Den flettede jeg så sammen med et dokument og fik en fin oversigt over alle
planterne i min have.
Nu har jeg så installeret Office 2007, og da jeg i dag ville flette database
og hoveddokument, som jeg plejede at gøre det i den gamle Word, fik jeg
koldsved. Jeg kan godt flette - men jeg kan ikke (tilsyneladende) komme ind
og rette i databasen.
Er det korrekt?
Hvis ikke, må du meget gerne fortælle mig, hvordan jeg så gør det.
Hvis jeg har ret, må du meget gerne give mig et godt råd til, hvordan jeg så
bruger min gamle database.
Jeg kan selvfølgelig altid gå tilbage til den gamle udgave af Word - for det
er jo ikke altid, man kommer videre med fremskridt...

Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : fix

Dato : 15-04-08 10:16

"Preben Boch" <havenisserne@havegangen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen
> Preben Boch Vi skal nok lige have forståelse for hvordan du har lavet
Er det et worddokument, eller en sccess ller et regneark - eller andet?

Kan du stadig se data, går det vel ikke helt galt. !
funktionaliteten har været den samme i alle versioner til v7, så mon ikke
det stadig gælder. Metoderne har dog været lidt forskellige gennem tiden.

finn

finn