Vindueskarme, granit, 30cm dybe - hvor?
Fra : Optimus Prime

Dato : 07-04-08 14:22

Skal bruge nogle vindueskarme i sort granit, som skal være 30cm dybe -
standard i fx Jem & Fix er på 20 og 25cm dybde...

Nogen der ved hvor man kan købe nogen der er 30cm?

Alternativet er at få skåret dem i et flisecenter og det koster ca.
3500kr - hviket jeg synes er i overkanten for 2 vindueskarme

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 07-04-08 16:06

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Alternativet er at få skåret dem i et flisecenter og det koster ca.
> 3500kr - hviket jeg synes er i overkanten for 2 vindueskarme

Hej.

Prøv en stenhugger.

Hilsen K-E

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 08-04-08 20:05

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alternativet er at få skåret dem i et flisecenter og det koster ca.
> 3500kr - hviket jeg synes er i overkanten for 2 vindueskarme

Prøv at søge på "vinduesplader"
En vidueskarm sidder på samme sted på et vindue som en dørkarm sidder på en
dør.
Vinduesplader af marmor er ofte rimeligt billige.

Mvh Peter

Fra : Pro

Dato : 08-04-08 20:29