Spil demo vil ikke mounte?
Fra : Palle Jensen

Dato : 06-04-08 19:39

Kan ikke lige finde ud af hvad der går galt her?

Skal teste en spil demo. "Unreal Tournament 2004":

http://www.unrealtournament2003.com/ut2004/downloads.html

Henter:

Download UT2004 - New MAC Demo - v3334 - 09/27/04 - 58.6MB

Filen hedder:

UT2004-MAC-Demo3334.dmg.bz2

Jeg kører den, og den laver en ny fil:

UT2004-MAC-Demo3334.dmg

Som jeg så også kører, og så komemr følgende fejl:

http://usenet.ducktrucks.dk/unreal.jpg

Hvad er det lige der sker? Specs. på maskinen her:

###############################
Model Name:   iMac
Model Identifier:   iMac5,1
Processor Name:   Intel Core 2 Duo
Processor Speed:   2.16 GHz
Number Of Processors:   1
Total Number Of Cores:   2
L2 Cache:   4 MB
Memory:   2 GB
Bus Speed:   667 MHz
Boot ROM Version:   IM51.0090.B09
SMC Version:   1.9f4
Serial Number:   W87110MBVUV
###############################

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Lyrik

Dato : 07-04-08 13:02

dmg-filen er defekt. Demoen duer ikke.

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-04-08 15:13

Virkelig ingen der kunne sende mig i en retning?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-08 15:16

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Virkelig ingen der kunne sende mig i en retning?

jo, imaget er defekt ...

/thomas

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-04-08 15:18

On 2008-04-08 16:15:48 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> jo, imaget er defekt ...

Lyder det ikke lidt underligt når det er hentet fra en officiel hjemmeside?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-08 15:22

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Lyder det ikke lidt underligt når det er hentet fra en officiel hjemmeside?

jo, men ikke umuligt .. og det ser ud til at siden ikke bliver opdateret
mere ...

/thomas