Andet multimedie
bentjuul 3670
CMYK PDF Creator eller lignende søges
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-04-08 12:38

Kender I til et program, som kan lave trykklare CMYK PDF-filer ud
fra Office-pakken uden at man behøver at have Distiller installeret?

CMYK PDF Creator kan tilsyneladende lave trykklare PDFer, men det
kræver Distiller på maskinen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Max

Dato : 07-04-08 17:08

Hej Thomas

Måske http://www.primopdf.com/ var en løsning.

--
Mvh Max

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-04-08 10:04

Max skrev:

> Måske http://www.primopdf.com/ var en løsning.

Tak for tippet, men desværre så havner sort brødtekst fra f.eks. et
Worddokument på alle fire plader i CMYK. Velsagtens fordi Word ikke
kan arbejde i andet end RGB(?). PDF-filen kræver derfor yderligere
redigering, og det var ikke planen, at der skulle redigeres i den.

Det jeg efterlyser er nok i virkeligheden en PDF-skriver til Windows,
som kan arbejde med Device Link-profiler, når den konverterer fra RGB
til CMYK. Spørgsmålet er, om sådan en findes...

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thore

Dato : 08-04-08 11:45

http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ kan måske..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk