gamle kvik køkkendøre
Fra : tjaa

Dato : 05-04-08 22:30

Hej ng
Jeg har smadret en låge til et af vores køkkenskabe.
Problemet ligger i at, lågen er 14 år gammel og udført i noget gummitræ's
folie. Jeg har selvfølgelig været hos de forskellige kvik forhandlere her i
nordsjælland, men de må melde pas fuldstændigt.
Nogle her der kender nogle,der muligvis ligger inde med sådant noget?
Mvh Søren

Fra : zillyink

Dato : 06-04-08 09:35

"tjaa" <tjaa@tjaa.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fuldstændigt.
> Nogle her der kender nogle,der muligvis ligger inde med sådant

Nu ska´ du høre:

I Torslunde (på Lille Bygade) bor en fyr der sælger gamle og
nyere skabs og køkkenlåger.

Jeg købte af ham for nogle år siden, men kan ikke huske navn
eller eksakt adresse.

Han havde oceaner af låger mv., en sand guldgrube!

Prøv selv at finde ham... håber han stadig er i drift!

--
Baumann

Fra : tjaa

Dato : 06-04-08 12:04

"zillyink" <flem@1z2x3chotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresse.
>
> Han havde oceaner af låger mv., en sand guldgrube!
>
> Prøv selv at finde ham... håber han stadig er i drift!

Tak for input! men det er hth køkkener har opkøber (har været hos ham)
Mvh Søren

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 11-04-08 05:53

"tjaa" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i nordsjælland, men de må melde pas fuldstændigt.
> Nogle her der kender nogle,der muligvis ligger inde med sådant noget?

Prøv at kigge hos http://www.koekkenfornyelse.dk/ - om de kan løse problemet
véd jeg ikke, men det er da et forsøg værd.

(Firmaet holder til i Randers, men har også en afdeling i Slagelse)

Steen Lindkvist